AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Det må jo være den teiteste oppfinnelsen som er? Nå må jeg vente i 3 dager nå på å få svar, mens fyren fremstår som om han er lettere mentalt tilbakestående som trenger 72 timer på å beardeide et enkelt ja eller nei spørmål.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Ingen som holder en pistol mot hodet ditt og tvinger deg til å vente 3 dager?
Gjest Indra Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Hvis fyren bruker tre døgn på å svare deg bør du ta hintet hans. 6
Yme Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 Det er en totalt latterlig regel, og det viser jo ikke noe annet enn at man lærer adferdsmønstere fra å se på TV Jeg sender en sms, eller ringer en kjapp samtale dagen etter en date, i rein protest av sånne latterlige greier som det der. Regelen er jo der for at man ikke skal virke desperat... Om man må utnytte seg av noe sånt, viser vel det bare at man må "holde seg i skinnet" ved hjelp av regler, for å ikke ta av med sms og samtaler? Man kan fint snakkes før de 3 dagene har gått, uten at man virker helt desperat. 5
Gjest Iah Skrevet 8. mai 2012 #5 Skrevet 8. mai 2012 Jeg fikk melding fra kjæresten min under en time etter første date jeg.
TheSgirl Skrevet 8. mai 2012 #6 Skrevet 8. mai 2012 Er vel ingenting som sier at slik er det med alle menn. Og skulle han ikke ha tatt kontakt på 3 dager eller mere ville jeg tatt hintet og funnet meg en ny date 1
Gjest Indra Skrevet 8. mai 2012 #7 Skrevet 8. mai 2012 (endret) «The Rules» er vel cirka noe av det dummeste som finnes. En manual for å fange en mann, jøss så selvstendige vi er, liksom. Menn følger ikke disse reglene, med unntak av noen svært metroseksuelle utgaver av arten. Liker de deg får du sms, liker deg de deg ikke får du sent svar. Endret 8. mai 2012 av Indra 3
Gjest Janus Skrevet 8. mai 2012 #8 Skrevet 8. mai 2012 Jeg ler av folk som følger slike regler. Svake mennesker. Ellers er det vel ikke noe som hindrer deg i å sende en melding? 1
Gjest Quake Skrevet 8. mai 2012 #9 Skrevet 8. mai 2012 Hadde han brukt 3 dager på å svare uten å ha en brukbar grunn så hadde jeg tusla videre. Gidder ikke alle de tullereglene og gidder ikke kaste bort tid på noen som bruker tid på slike regler. 1
Yme Skrevet 8. mai 2012 #10 Skrevet 8. mai 2012 (endret) «The Rules» er vel cirka noe av det dummeste som finnes. En manual for å fange en mann, jøss så selvstendige vi er, liksom. Menn følger ikke disse reglene, med unntak av noen svært metroseksuelle utgaver av arten. Liker de deg får du sms, liker deg de deg ikke får du sent svar. Det er faktisk ganske mange menn som holder seg til sånne regler... Tviler på at det er de fleste, men det er vel ikke noen færre menn som følger dem, enn det er damer. Tipper det har noe med at mange er usikre, og litt umodne på noen områder. Ellers er det vel ikke noe som hindrer deg i å sende en melding? Enig! Send han en melding først. Om han liker deg, blir han bare glad for det... Mulig han venter 3 timer med å svare, av samme grunn som at han muligens ville vente 3 dager, men om han er en hyggelig type, burde det ikke spille noen rolle om han benytter seg av sånne merkelige systemer. Endret 8. mai 2012 av Yme 1
TheSgirl Skrevet 8. mai 2012 #11 Skrevet 8. mai 2012 Eller hva med å droppe dennne tekstingen og heller ta opp telefonen og ringe han? Da får du mest trolig svar umiddelbart på det du skulle lure på,og du slipper å gå å rive av deg håret fordi du "aldri" får svar på den ene sms-meldinga du sendte. Er lov til og være litt frempå selv om man er kvinne altså! 2
lorena Skrevet 8. mai 2012 #12 Skrevet 8. mai 2012 Lev livet, ta det som det kommer. Er det ment at man skal bli sammen så blir man sammen. Har aldri fulgt noen oppskrift, det skjer det som skjer.
Gjest Wolfmoon Skrevet 8. mai 2012 #14 Skrevet 8. mai 2012 Har aldri hørt om denne regelen en gang jeg Jaja, man lærer noe nytt hver dag her inne på kg. Heldigvis er regler til for å brytes 1
Rosalie Skrevet 8. mai 2012 #15 Skrevet 8. mai 2012 Den regelen har jeg kun hørt om fra desperate single damer. Ikke en mann jeg kjenner opererer etter noe slikt, det her jeg heller ikke selv gjort. Og jeg er ikke singel. :gjeiper:
Gjest Indra Skrevet 8. mai 2012 #16 Skrevet 8. mai 2012 Det er faktisk ganske mange menn som holder seg til sånne regler... Tviler på at det er de fleste, men det er vel ikke noen færre menn som følger dem, enn det er damer. Tipper det har noe med at mange er usikre, og litt umodne på noen områder. Gutter som er forbi det verste fjortisstadiet, da. 4
Gjest Lurifix Skrevet 8. mai 2012 #17 Skrevet 8. mai 2012 Dating er jo et minefelt. Du vet jo aldri om dama eller mannen har saueflokk holdninger og avviser deg bare fordi du ringer/sender sms dagen etter og ikke etter 3 dager som regelen sier. Fyren tar ingen sjanser og velger å ikke svare med en gang i frykt for at du skal bare droppe han fordi han ikke venta 3 dager. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #18 Skrevet 8. mai 2012 Tror enkelte burde forstå at vi ikke lever i en amerikanske tv-serie, men i Norge. 7
Yme Skrevet 8. mai 2012 #19 Skrevet 8. mai 2012 Dating er jo et minefelt. Du vet jo aldri om dama eller mannen har saueflokk holdninger og avviser deg bare fordi du ringer/sender sms dagen etter og ikke etter 3 dager som regelen sier. Hvis jeg møter på en dame som avviser meg fordi jeg ringer en liten samtale dagen etter, er det en dame jeg ikke vil ha med meg videre i livet uansett, så det er en vinn vinn situasjon for meg. 1
Gjest Indra Skrevet 8. mai 2012 #20 Skrevet 8. mai 2012 Hvis jeg møter på en dame som avviser meg fordi jeg ringer en liten samtale dagen etter, er det en dame jeg ikke vil ha med meg videre i livet uansett, så det er en vinn vinn situasjon for meg. Hvis man avviser noen dagen etterpå er det fordi man ikke liker dem. Dette er ikke så veldig komplisert, i grunnen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå