Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest girlInLove
Skrevet

Noen som har noe gode tips til hva jeg kan finne på å kjøpe til min kjære på vår første valentines day som vi skal tilbringe sammen i Frankrike??? :hjerte:

vi begge er veldig romantisk,men for en eller annen grund sitter jeg fast, roser og "i love u" bamser er så oppbrukt at fretex vil ikke ta imot ideen en gang..*ler* :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Skal dere til Paris eller et annet sted?

Gjest GreenSky
Skrevet

Er ikke det i den fransktalende delen av Sveits, da?

Jeg har bare vært i byen noen timer, så jeg kan desverre ikke gi deg noen tips ang. romantiske steder å oppleve der.

Hva med å gi han en "romantisk dag" full av overaskelser? Middag, gåtur, massasje, osv.

Gjest Anonymous
Skrevet

kjøp deg et kart! Det ligger i Sveits

Gjest Brunhilde
Skrevet

Dere kan gå på Mövenpick og spise kjærsteis! En stor, stor is servert i en skål til to personer...

Det er nammenam, spesielt på Valentines Day.

Gjest girlInLove
Skrevet
kjøp deg et kart! Det ligger i Sveits

Kjøp deg et kart selv!!! :fy:

Frankrike - Geneve - Val`disere....... val`disere er endestoppet mitt,

geneve er i Fankriket, kjæresten min er der nå!, så i stedet for å være epple kjekk,så logg heller in med dit riktige navn og si din mening i stedet for å slenge fra deg en uhøffelig komentar som du ikke tør å stå for...

til dere andre,beklager for mit "utbrudd" :roll: men slikt tull godtar jeg ikke! :frustrert:

takk for tips jeg har fått,og vurderer å ta noen av de i planen om en perfekt dag, er det flere uorginale tips? så kom med de :-) :rodme:

Gjest Brunhilde
Skrevet

Nå, lille venn, skal jeg fortelle deg noe.

Génève ligger ved bredden av Lac Leman - i Sveits!

Hvis du skal treffe kjæresten din der, skal du til Sveits! Jeg må innrømme at jeg undres over at du kan ta en slik tur når du mangler så elementære geografikunnskaper. Enda verre, hvis kjæresten din påstår å være i Frankrike når han er i Génève tyder det på at han

A) Har gått seg vill

B) Har like dårlige kunnskaper som du har

Så jeg må nok si at det er du som bør være mindre eplekjekk OG at du bør kjøpe deg et kart.

Herregud, er det virkelig noen som ikke VET at Génève ligger i Sveits - :riste: jeg blir helt oppgitt!

Men bortsett fra det kan jeg jo ønske deg en fin Valentines Day...

Skrevet

Geneve ligger vel på grensen mellom Frankrike og Sveits tror jeg... Altså i Sveits men rett ved Frankrike. På en pakketur til Alpene landet vi i Sveits (Geneve) og tok buss videre til Val Thorens.

og når det gjelder tips:

-kjøp en stilig tight boksershorts til han - gjerne rød :wink: Gi han den om morgenen rett etter at dere har våknet (hvis dere sover sammen den dagen da).

-masse stearinlys

-varm kakao på termos som nytes i en park eller noe sånt?

Gjest Brunhilde
Skrevet
Geneve ligger vel på grensen mellom Frankrike og Sveits tror jeg... Altså i Sveits men rett ved Frankrike. På en pakketur til Alpene landet vi i Sveits (Geneve) og tok buss videre til Val Thorens.

Joda, men fremdeles i Sveits! Og ikke PÅ grensen, VED - noe som slett ikke er det samme.

Skrevet

Joda, men fremdeles i Sveits! Og ikke PÅ grensen, VED - noe som slett ikke er det samme.

jada, ordla meg litt dårlig. Og skrev innlegget mitt samtidig med at du skrev ditt, så jeg hadde ikke sett det... :wink:

Gjest Brunhilde
Skrevet

jada, ordla meg litt dårlig. Og skrev innlegget mitt samtidig med at du skrev ditt, så jeg hadde ikke sett det... :wink:

Unnskyld, det burde jeg egentlig både sett og tenkt! Godt vi er enige om plasseringen av byen - tror vi kan slippes løs på egenhånd... :ler:

Skrevet

Unnskyld, det burde jeg egentlig både sett og tenkt! Godt vi er enige om plasseringen av byen - tror vi kan slippes løs på egenhånd... :ler:

:enig:

Gjest girlInLove
Skrevet

vel, eneste jeg vet er at jeg skal til flyplassen som på min bill. heter geneve.... derfra videre til Val`disere.. so!!!

:kgblunk:

Gjest Anonymous
Skrevet
vel, eneste jeg vet er at jeg skal til flyplassen som på min bill. heter geneve.... derfra videre til Val`disere.. so!!!

Hehe...

Dersom du skal til Val d'Isère skal du jo faktisk til Frankrike. Ingen kan ta deg på det. Men du skal altså innom Sveits-Geneve før du kommer dit.

Og det kan jo være greit å få sett litt flere land og lært seg noe geografi på veien !

Gjest Brunhilde - på jobb
Skrevet

Jepp. Du mangler nok den elementære geografikunnskapen. Sånn er det. Dumt for deg...

Gjest girlInLove
Skrevet

herre min hatt, spurte ikke om mine kunskaper var gode eller ikke, spurte om tips ang, valentines Day, så jeg holdt meg til temaet men mangen andre her inne hadde problemer med det ser jeg, dissorientert kansje??

vel dere som holdt på slik burde skamme dere, direkte mobbing på internett, dere var sikkert mobbere da dere gikk på skolen også, det lyser ivertfall lang vei.

sy skam.!

nei forresten ikke fy skam... latterlig er bedre :ler:

Gjest Brunhilde
Skrevet

Kjøp deg et kart selv!!! :fy:

Frankrike - Geneve - Val`disere....... val`disere er endestoppet mitt,

geneve er i Fankriket, kjæresten min er der nå!, så i stedet for å være epple kjekk,så logg heller in med dit riktige navn og si din mening i stedet for å slenge fra deg en uhøffelig komentar som du ikke tør å stå for...

til dere andre,beklager for mit "utbrudd" :roll: men slikt tull godtar jeg ikke! :frustrert:

takk for tips jeg har fått,og vurderer å ta noen av de i planen om en perfekt dag, er det flere uorginale tips? så kom med de :-) :rodme:

Eeeh, det var vel noe som gikk begge veier det med å være ufin, eller?

Gjest superman
Skrevet

jeg må faktisk si meg enig med girl in love,

da det ikke handlet om geografi men vanlentines dag,så burde man kunne holde seg til det og ikke slenge i jenten at hun må kjøpe seg et kart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...