AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Hei! Jeg har store og tilstoppede porer, så har vudert å kjøpe meg Clinique Pore Minimizer. Er det noen andre som har prøvd den, fungerer det? Vil helst høre andres erfaringer før jeg kjøper det, da jeg har gått på noen smeller med produkter som ikke fungere at all.
Wonders Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 det er bare en ting som har funket på meg, og jeg har brukt Clinique i alle år. http://www.galdermanordic.com/sverige/img/epiduo_tub_high.jpg Gå til en hudlege eller din fastlege, og få en tube slik, Jeg merket stor forskjell tvert, og jeg gråt husker jeg. Har ikke sett huden min slik før Men slutter jeg, så glir huden ut i gamle uvaner igjen...
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Clinique er bare dritt. Har du tilstoppede porer er det kun en ting som gjelder: serum fra MD!
Wonders Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 jeg tåler ikke MD, det er for sterkt og lager røde flekker... hmmmm
Djungelvrål Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 Hei! Jeg har store og tilstoppede porer, så har vudert å kjøpe meg Clinique Pore Minimizer. Er det noen andre som har prøvd den, fungerer det? Vil helst høre andres erfaringer før jeg kjøper det, da jeg har gått på noen smeller med produkter som ikke fungere at all. Jeg synes den mattet huden noe, men porene var like store. Brukte jeg den lenge ble huden litt flassete. Nå er ikke mine porer så veldig tilstoppede da, bare store.
Maelisa Skrevet 14. mai 2012 #6 Skrevet 14. mai 2012 Hei! Jeg har store og tilstoppede porer, så har vudert å kjøpe meg Clinique Pore Minimizer. Er det noen andre som har prøvd den, fungerer det? Vil helst høre andres erfaringer før jeg kjøper det, da jeg har gått på noen smeller med produkter som ikke fungere at all. Jeg har brukt Clinique Pore Minimizer Instant Perfector ganske lenge, og jeg er veldig fornøyd! Men det kommer an på hva slags makeup du bruker ellers og hvordan du legger den. Jeg bruker bareMinerals. Først børster jeg litt foundationpudder i ansiktet, deretter tar jeg Pore Minimizer på de områdene som har store porer (kinn/kinnben i mitt tilfelle) og trykker/stryker det utover. Det blander seg litt med den makeupen jeg allerede har påført, slik at resultatet ser jevnt og glatt ut. Så tar jeg et strøk til med foundationpudder, evt. blush og Mineral Veil til slutt. :-) Men nå er jeg litt usikker på om de skal slutte med Pore Minimizer Instant Perfector (den som kommer i to farger). Hun i parfymeriet i forrigår sa at den muligens skulle gå ut, men jeg vet ikke, kanskje hun sa det litt fordi de ikke hadde den og for å få meg til å kjøpe en annen type. :-/ Anyone?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå