Gjest Carmelita Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Har tørr hud, og Kan få litt kviser innimellom, spesielt på haken. Fargen som passer meg er NC15. Har lurt på ulike produkter fra MAC, som Studio finish concealer, Mineralize foundation og Mineralized rouge. Noen erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #2 Skrevet 10. mai 2012 Produkter fra MAC er generelt ikke anbefalt for daglig bruk, spesielt ikke om du har lett for å få kviser. Jeg får nærmest aldri kviser, og jeg fikk veldig uren hud av MAC. Øyeskygger, blush og leppeprodukter fra MAC er kjempebra, men jeg ville nok prøvd noen annet hvis du er på utkikk etter foundation og concealer. 1
Chocoholic Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 Har tørr hud, og Kan få litt kviser innimellom, spesielt på haken. Fargen som passer meg er NC15. Har lurt på ulike produkter fra MAC, som Studio finish concealer, Mineralize foundation og Mineralized rouge. Noen erfaringer? Baseprodukter fra MAC er absolutt ikke bra for folk med aknepron hud. Det er tross alt hovedsaklig teatersminke... Så foundation ville jeg holdt meg langt unna. Jeg har prøvd de fleste de har og jeg fikk utbrudd av alle. Mineralize ser fin ut på, men er ikke til å anbefale til daglig bruk. Studio finish: Var null problem å bruke til under øynene, men også denne ga meg utbrudd. Denne oksiderer også noe voldsomt, som mange andre MAC baseprodukter. Mineralize rouge: Veldig fine Disse liker jeg faktisk, sammen med MSF. De gir meg ikke utbrudd, men dette er sannsynligvis fordi jeg har en "trygg" base under. Men ja, de ser veldig fine ut på huden. Trenger veldig lite om gangen og så varer den lenge.
Gjest Carmelita Skrevet 10. mai 2012 #4 Skrevet 10. mai 2012 Takk for svar. Hvilke merker kan ha foundation og concealer som passer til min hud? Har brukt Id Bare minerals i årevis og det har fungert greit, men kunne tenke meg å prøve en annen type foundation.
Chocoholic Skrevet 10. mai 2012 #6 Skrevet 10. mai 2012 Takk for svar. Hvilke merker kan ha foundation og concealer som passer til min hud? Har brukt Id Bare minerals i årevis og det har fungert greit, men kunne tenke meg å prøve en annen type foundation. Jeg er veldig fornøyd med produktene fra Bobbi Brown og GloMinerals. De er dyrere enn MAC, men jeg synes de er verdt det. Bobbi Brown produktene Varer lenge, dekker det som skal dekkes, ser naturlig ut på huden og best av alt, gir meg ikke utbrudd. Det samme gjelder GloMinerals produktene, men disse kan bli tykkere i tuben over tid og så se unaturlige ut.
Gjest BabyBlue Skrevet 11. mai 2012 #7 Skrevet 11. mai 2012 Har acne prone hud, og kan fint bruke studio fix enkelte dager uten at huden klikker =) Men ja, er man veldig acne prone skal man passe seg litt for mac produkter da de ikke spesialiserer seg på vanskelig hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå