AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Eksen har funnet seg en ny, en 15 år eldre mann, en mann som er skallet, ikke eier økonomi og har flere løsunger. Måtte bare få det ut, selv om det er unyttig informasjon for dere Jeg koser meg 3
Kamikatze Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Oi, da må han jo være uendelig mye bedre enn deg i senga! 8
mammamora90 Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 (endret) Eksen har funnet seg en ny, en 15 år eldre mann, en mann som er skallet, ikke eier økonomi og har flere løsunger. Måtte bare få det ut, selv om det er unyttig informasjon for dere Jeg koser meg Hvordan vet du at han ikke eier økonomi? Men ja, jeg skjønner lettelsen.. Aldri kjekt om x'er finner noen som er supersexy, spesielt om man er den som ble vraket. Og da er det lov å bli litt letta Har "heldigvis" aldri hendt meg i hvertfall (men nå er x'en min type evig singel..) Endret 8. mai 2012 av mammamora90
Gjest Janus Skrevet 8. mai 2012 #5 Skrevet 8. mai 2012 Mener du at hun har gått opp eller ned med hensyn til kvaliteten på menn siden deg? Så sant man ikke endte som bitre fiender, så ser jeg ikke noen grunn til at man ikke skulle ønske det beste videre for sin tidligere partner. 1
Gloriosa88 Skrevet 8. mai 2012 #6 Skrevet 8. mai 2012 Min eks fant seg også ei som var 8 år eldere med 3 unger. han blei nesten en av unga hihi.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #8 Skrevet 8. mai 2012 hva er galt med skalla mannfolk? jeg elsker det! og jeg foretrekker de som er eldre enn meg...hvordan vet du hva slags økonomi han har? kjenner du han på et personlig nivå? 1
Reaper Skrevet 8. mai 2012 #9 Skrevet 8. mai 2012 Eksen har funnet seg en ny, en 15 år eldre mann, en mann som er skallet, ikke eier økonomi og har flere løsunger. Måtte bare få det ut, selv om det er unyttig informasjon for dere Jeg koser meg You have FAILED
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå