Gjest Trulselinemor Skrevet 27. januar 2004 #1 Del Skrevet 27. januar 2004 Er det noen som vet hvordan en kan vaske en lampeskjerm? Vi har en hvit skjerm som har blitt så stygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda84 Skrevet 27. januar 2004 #2 Del Skrevet 27. januar 2004 Prøv å vask av meg en fuktig klut, hvis ikke det går prøv med litt vaskemiddel på... Det vi gjør på hotellet jeg jobber på.. Hvis ikke det går så vet jeg ikke helt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2004 #3 Del Skrevet 28. januar 2004 Om den har blitt stygg av støv så ville jeg prøvd en sånn "klistrerull" (til å ta hør og støv av klær) først av alt. Det bruker jeg på våre hvite lampeskjerme. Om jeg bruker fuktig klut så klistrer bare støvet seg fast nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 28. januar 2004 #4 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg har med hell vasket enkle vanlige lampeskjermer i en bøtte med vann og oppvaskemiddel i. Ble rent og pent etterpå. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2004 #5 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg fuktet mune og vasket forsiktig med en myk børste. Akylte godt av i dusjen. Ikke for hard stråle. satte den på et håndkle og tørket de ute i vinden. Dette ble gjort den tiden vi røkte inne. Da ble jo vask av skjermer ganske ofte. Alle ble like fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emy Skrevet 3. februar 2004 #6 Del Skrevet 3. februar 2004 Eller gi de en omgang med støvsugeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 4. februar 2004 #7 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg har hatt god erfaring med å putte dem i en bøtte med varmt vann og nylonvask. La dem ligge en stund (ikke så lenge at de går i oppløsning da) og skylle godt etterpå. De ble som nye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå