AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Hei. Trenger litt hjelp av noen hestefolk der ute jeg. Skal endelig kjøpe meg hest igjen!!! Har diskutert from og tilbake med samboer, og konklusjonen er at vi har råd uten å forsake alt annet. Må selvfølgelig omprioritere på tid og pengebruk, men bli ikke sånn som sist jeg hadde hest. Har en hest i kikkerten men må jo selvfølgelig ha stallplass!!! Og der håper jeg dere har noen tips… Bor nå på Lysaker og har aldri hatt eller drevet med hest på denne siden av byen før. Men uansett hvor mye jeg gjerne skulle stått på andre siden av byen, må jeg tenke fornuftig og…. Så jeg trenger tips om staller helst i Bærum, men også i Asker og disse dalene. (Lommedalen, Sørkedalen osv.) Det må være ridehus der og utslipp/foring. I alle fall på hverdagene. Jo nærmere stallen er jo mer kan jeg betale. Har sett på Drammen, der er det jo veldig fint men blir veldig mye kjøring. Noen som har noen tips, fortell gjerne litt om stallen og hva det koster. Gjør ingen ting om det ikke er ledig plass der enda, for har ikke så hast. Tusen takk!! Gleder meg sånn til å bli hestejente igjen
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Har hørt at det skal være bra på Tanum, men du bør nesten sjekke ut det selv. Personlig har jeg bare brukt sentre på andre siden av byen så jeg lurer faktisk litt på det samme med tanke på å begynne igjen.. :gjeiper:
FantasDick Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 (endret) Jeg er absolutt ikke kjent i området, men jeg har forsøkt å finne staller som har ledige stallplasser (med ridehus og utslipp/foring) i nærheten: - Bærum - Lommedalen - Bærum - Lommedalen Jeg ville tatt meg en runde for å se på stallene, også de som ikke er ledige akkurat nå. Kanskje finner du en du liker og som du kan stå på venteliste på. Er du ute på kjøretur og ser en stall, så sving innom og ta en titt. Edit; jeg tror jeg fant noen til: - Høgås Gård - Stall Tandberg - Ringerike Gård Endret 10. mai 2012 av Zaphireh
Gjest Belle Gunnes Skrevet 10. mai 2012 #4 Skrevet 10. mai 2012 Fossum Gård i Heggedal har veldig ordnede forhold - http://www.fossumgard.no/p/oppstalling.html Ridehus men ingen rideskole, så det er ingen begrensninger av bruken. Stor fin utebane og alt man trenger på et ridesenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå