Diva Skrevet 27. januar 2004 #1 Del Skrevet 27. januar 2004 Noen som vet hvor jeg kan finne dette ? Har sjekket på Stoff & Stil, men de hadde ikke. Pandurobutikken på Sandvika storsenter hadde det ikke, men jeg har ikke sjekket postordre ennå... Noen tips fra dere ? Jeg tenkte å sy meg hansker til aftenkjole.... På forhånd takk for svar :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 27. januar 2004 #2 Del Skrevet 27. januar 2004 prøv å gå inn på www.sgs.as mener jeg har hørt at de har det der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva i.i. Skrevet 27. januar 2004 #3 Del Skrevet 27. januar 2004 Takk skal du ha for tips :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lisa* Skrevet 28. januar 2004 #4 Del Skrevet 28. januar 2004 Finnes det, da? Isåfall er jeg veldig interessert i å høre om det hvis du finner! Jeg bruker alltid vanlig tråd, men syr med en elastisk søm når jeg jobber med strech-stoffer. Det bør funke fint til hansker også, men ikke alle symaskiner har elastisk søm, så det er jo ikke sikkert det er et alternativ for deg... *Lisa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 29. januar 2004 Hn, mamma mente at det fantes... Skal jakte rundt på hobbybutikker og nettsjapper jeg, og så skal jeg si ifra om resultatene :D D. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå