Gå til innhold

Hvorfor kaller han meg kjære..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en fyr for en mnd siden, på fylla. Han tok kontakt med meg dagen etterpå på Facebook. Har snakket sammen vær dag siden. Avtalte ett møte, men da orket han ikke fordi han var sliten etter å ha vasket huset?!!! Dårlig unnskyldning syns nå jeg :P Skulle egentlig møtes i helga som var, men da ditcha jeg han... Har i det siste blitt litt utålmodig, fordi jeg misliker sterkt å bli kjent med folk over nett/mobil, og vil heller bli kjent med de irl. Spurte også om han ville ha besøk i dag, men da var han så trøtt. Spurte derfor om han hadde tid i morgen, men da ignorerte han det litt følte jeg.

Over til saken, han kaller meg kjære en gang i blant, noe jeg egentlig syns er litt rart, siden vi har jo ikke møttes og jeg er ikke vandt med at gutter kaller meg kjære med mindre vi er sammen. Jeg pleier som regel bare å overse dette... Men er det normalt at gutter (han er rundt 30, jeg er rundt 20) skriver kjære til jenter de ikke engang har møtt?

Og er han interessert i meg når han hele tiden utsetter møtene våre? Han har sagt at vi skal møtes, han lover det. Og jeg får selv inntrykket av at han er interessert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er nok dust. Derfor han holder på slik han gjør.

Skrevet

Jo, en del menn har tendens til å si slike ord lett, men jeg synes jo tidligere de sier det , jo mindre skal man legge vekt på det.. For det gjør han sikkert nok til alle jenter han møter...

Han er sikkert litt interessert, men det er deffinitvt ikke første prioritert.

Det er i det hele tatt kjipt at du som kvinne må mase på han for å møtes. Nei, den mannen ville jeg ikke brukt mere tid på.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han er forhåpentligvis en mann, du skriver at han er ca 30.

AnonymBruker
Skrevet

når mannfolk sier tidlig kjære osv så er det over og ut. samme som de som sier jeg er glad i deg før de vet hvem jeg er. bare vas

• Liker 1
Skrevet

Men er det normalt at gutter (han er rundt 30, jeg er rundt 20) skriver kjære til jenter de ikke engang har møtt?

Normale folk gjør ikke det, nei.

• Liker 1
Skrevet

Det med å si "kjære" er bare lingo for meg.

Det er noe som har kommet fra engelsk, hvor en bruker "dear" i flere sammenhenger enn i norge, jeg kan kalle venner kjære i enkelte sammenhenger og det samme kaller vennene mine meg.

Skrevet

I min vennegjeng er det slett ikke uvanlig å kalle hverandre for "kjære", og jeg hadde aldri lagt noe ekstra vekt på det. Syns han virker uinteressert egentlig, så er ikke noe jeg personlig ville ha satset på :)

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en fyr for en mnd siden, på fylla. Han tok kontakt med meg dagen etterpå på Facebook. Har snakket sammen vær dag siden. Avtalte ett møte, men da orket han ikke fordi han var sliten etter å ha vasket huset?!!! Dårlig unnskyldning syns nå jeg :P Skulle egentlig møtes i helga som var, men da ditcha jeg han... Har i det siste blitt litt utålmodig, fordi jeg misliker sterkt å bli kjent med folk over nett/mobil, og vil heller bli kjent med de irl. Spurte også om han ville ha besøk i dag, men da var han så trøtt. Spurte derfor om han hadde tid i morgen, men da ignorerte han det litt følte jeg.

Over til saken, han kaller meg kjære en gang i blant, noe jeg egentlig syns er litt rart, siden vi har jo ikke møttes og jeg er ikke vandt med at gutter kaller meg kjære med mindre vi er sammen. Jeg pleier som regel bare å overse dette... Men er det normalt at gutter (han er rundt 30, jeg er rundt 20) skriver kjære til jenter de ikke engang har møtt?

Og er han interessert i meg når han hele tiden utsetter møtene våre? Han har sagt at vi skal møtes, han lover det. Og jeg får selv inntrykket av at han er interessert.

En mann som er interessert, gjør alt han kan for å være sammen med deg...

Skrevet (endret)

Tror jeg ville ha satset på noen andre enn denne fyren her. Virker fryktlig useriøs. Kanskje han synes det er fint å få oppmerksomhet fra en yngre jente?

Kaller også noen av mine venner for kjære, så det er nok bare et ord han bruker fordi det høres "kjærlig" ut, uten at det blir for nært.

Edit: skriveleif..

Endret av engel med sorte vinger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...