AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Del Skrevet 7. mai 2012 Kanskje et dumt spørsmål, men er det mulig å helle oljer på sprayflasker? Eller er det for tykt til at det sprutes ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #2 Del Skrevet 7. mai 2012 Hvilken olje er det snakk om og hva skal du bruke det til? Er det snakk om matolje? Og har du tenkt å bruke den i matlaging? Da burde du vel gjerne ha opprettet tråden under Mat og drikke-forumet. Men sånn over til tema: Jeg tror ikke du kan det nei, men jeg mener at det for noen år siden gikk en reklame for en sprayflaske fra OBH Nordica som du kunne fylle olje på. Men er ikke sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #3 Del Skrevet 7. mai 2012 Her er den forresten: Min lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #4 Del Skrevet 7. mai 2012 Nei, jeg tenkte mest på jojoba olje som jeg bruker på huden og i håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #5 Del Skrevet 8. mai 2012 Her er den forresten: Min lenke Det ser jo ut som den har sånn vanlig liten sprute-utgang ( ), så kanskje det funker da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #6 Del Skrevet 8. mai 2012 ... eller nei, den hadde visst flere hull. Hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #7 Del Skrevet 8. mai 2012 Du kan sikkert bruker den til jojobaoljen også. Det er jo en sprayflaske. Jeg ville prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 8. mai 2012 #8 Del Skrevet 8. mai 2012 Har sprayflaske selv til jojoba, og det funker =) Men kan komme ut litt mye på en gang, men det er bedre enn de som tømmer halve innholdet utover hånda di... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå