Gå til innhold

Hva er det han vil?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en hyggelig fyr på en fest for et par uker siden som jeg har rukket å bli forelsket i. Har truffet han to ganger etter det og alle gangene har han virket som om han har lyst til å bli bedre kjent med meg. Vi har flørtet og han har vært ganske så frampå med ønske om at jeg ble med han hjem. Vi har ikke snakket så mye sammen ellers enn på fylla, annet en på sms. Sist gang jeg traff han ga jeg han et nattakyss. Sendte han en melding dagen etter (som han ikke svarte på) og enda en i dag (har fremdeles ikke svart). Venner sier han er veldig treig med å svare på sms, og jeg vil ikke virke desperat heller.

Problemet mitt er at jeg ikke vet helt hvordan jeg skal tolke han.. Var det galt av meg å kysse han først? Er han ikke interessert? og var det i såfall bare en ONS han ville ha?

Holder på å gå på veggen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt rart at han ikke svarer på meldingene du sender ham. Det tyder på at han ikke er interessert.

Skrevet

Hvis dere kun har møttes i fylla kan det jo være det kun er fylleroting han driver med ...

Skrevet

Han er nok bare ute etter ei "ti på 2 jente". Er dessverre mange gutter som er villige til å være fryktelig glad i deg når de er fulle og kåte.

Når han ikke gidder å svare på melding på så lenge bør alle varsellampene blinke.

Skrevet

Hvorfor tror noen at folk er seriøse i fylla? :klo:

Alt som skjer i fylla er verdiløst. Det sier seg selv.

Gjest Indra
Skrevet

Ikke for å kaste meg på bølgen av negative svar, men han er ikke interessert. Da svarer men kjapt på sms.

Skrevet

Ikke for å kaste meg på bølgen av negative svar, men han er ikke interessert. Da svarer men kjapt på sms.

Uenig. Folk er forskjellige. Uansett hvor interessert jeg er i en person, bruker jeg lang tid på å svare på meldinger. Jeg tar ikke opp mobilen hvert 5. minutt for å sjekke om jeg har fått meldinger, og jeg skrur den av når jeg er opptatt for å holde fokuset på det jeg driver med. Det er fullstendig uavhengig av hvor stormforelsket jeg er. TS sa at vennene hans sier at han bruker lang tid på å svare på sms, og da er det tydelig at det ikke bare gjelder hennes meldinger.

Med det sagt så kan det godt hende at han ikke er interessert, og jeg er enig med de andre om at det er ting som tyder på at han ikke er det. Dette virker mest som en fyllegreie for meg også, og jeg ville neppe klart å ta det seriøst om det var meg. Men det blir feil å si at alle svarer raskt på sms om de er det, det er fullstendig individuelt selv om det er "vanlig" å gjøre det.

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke han er interessert i noe "orntli". Selv om han er treig på å svare på meldinger til vanlig, ville han ikke være treig med å svare hvis han var interessert. Jeg har kun en bekjent som trenger lang tind selv om hun kan være interessert. Så sjansen er liten.....

Gjest Indra
Skrevet

Uenig. Folk er forskjellige. Uansett hvor interessert jeg er i en person, bruker jeg lang tid på å svare på meldinger. Jeg tar ikke opp mobilen hvert 5. minutt for å sjekke om jeg har fått meldinger, og jeg skrur den av når jeg er opptatt for å holde fokuset på det jeg driver med. Det er fullstendig uavhengig av hvor stormforelsket jeg er. TS sa at vennene hans sier at han bruker lang tid på å svare på sms, og da er det tydelig at det ikke bare gjelder hennes meldinger.

Med det sagt så kan det godt hende at han ikke er interessert, og jeg er enig med de andre om at det er ting som tyder på at han ikke er det. Dette virker mest som en fyllegreie for meg også, og jeg ville neppe klart å ta det seriøst om det var meg. Men det blir feil å si at alle svarer raskt på sms om de er det, det er fullstendig individuelt selv om det er "vanlig" å gjøre det.

Jeg snakket ikke om fem minutter etterpå. Kjapt for meg vil si i løpet av dagen, eventuelt neste dag. Har nok et like, om ikke enda mer, avslappet forhold til telefonen min som du har :) Jeg får fnatt av folk som bombarderer meg med smser hvis jeg ikke svarer.

Skrevet

Jeg snakket ikke om fem minutter etterpå. Kjapt for meg vil si i løpet av dagen, eventuelt neste dag. Har nok et like, om ikke enda mer, avslappet forhold til telefonen min som du har :) Jeg får fnatt av folk som bombarderer meg med smser hvis jeg ikke svarer.

Da kan det hende vi er på bølgelengde. Får fnatt jeg også. Er jeg interessert så svarer jeg selvfølgelig, men det kan fort ta en dag eller to med mindre meldingen han sender ikke er noe å svare på. Det verste jeg vet er når en fyr sender meningsløse meldinger tilbake bare for å holde samtalen gående... vil du ha tak i meg så kan du ringe :bond:

AnonymBruker
Skrevet

Er vel bare for meg å gi opp da :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...