AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Kjeder meg mye for tiden og siden eksen min lasta ned Steam på pcen min, tenkte jeg å prøve å finne et bra spill. Har CS og har spilt litt på det, men synes ikke det var noe gøy i lengden. Så er det noen som kan anbefale et bra spill til meg? Liker ikke helt typiske jentespill som feks Sims, men heller ikke spill der det bare er skyting og dreping. Helst ikke altfor vanskelige heller slik at det holder med lett tankevirksomhet på kvelden
Quilliam Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Team Fortress 2 er et veldig morsomt skytespill, det er ikke sann typisk serriøst skytespill. Du kan jo prøve rollespill? Ellers kan du jo joine resten av verden i Diablo 3 når det kommer 15. Mai 1
nabie Skrevet 7. mai 2012 #5 Skrevet 7. mai 2012 Kanskje heroes 3 eller age of empieres 2 kan falle i smak? :D er strategi spill det da og ganske gammle spill, men helt klart gode spill :D Spill jeg aldri går lei av iallefall :D
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #6 Skrevet 7. mai 2012 Team Fortress 2 er et veldig morsomt skytespill, det er ikke sann typisk serriøst skytespill. Du kan jo prøve rollespill? Ellers kan du jo joine resten av verden i Diablo 3 når det kommer 15. Mai Team Fortress 2 holder jeg allerede på å laste ned
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #7 Skrevet 7. mai 2012 Team Fortress 2 er et veldig morsomt skytespill, det er ikke sann typisk serriøst skytespill. Du kan jo prøve rollespill? Ellers kan du jo joine resten av verden i Diablo 3 når det kommer 15. Mai Hvilke rollespill er bra? Og hva er det egentlig..?
Quilliam Skrevet 7. mai 2012 #10 Skrevet 7. mai 2012 Hvilke rollespill er bra? Og hva er det egentlig..? Rollespill er spill der du spiller en karakter som utvikler seg når du spiller han/hun. Som foreksempel World of Warcraft eller Skyrim.
Gjest Frk.Franzen Skrevet 7. mai 2012 #11 Skrevet 7. mai 2012 (endret) Reckoning og age og empires er mine favoritter, annbefales! Edit: Jeg liker ikke CS og typiske skytespill da, så syns reckoning var supert. Endret 7. mai 2012 av Frk.Franzen 1
Yme Skrevet 7. mai 2012 #12 Skrevet 7. mai 2012 Dette er en solid liste! Spratt inn her for å nevne disse spillene, så da bruker jeg anledningen til å understreke at dette er spill du burde prøve. skyrim Mass Effect 2 og 3 Dragon Age 1 Mass Effect er kule spill, men jeg kan rett og slett ikke anbefale den siste i serien... Vi må aldri glemme Marauder Shields, og hva han prøvde å gjøre for oss!
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #14 Skrevet 8. mai 2012 Kan forresten også legge til at jeg veldig fort blir mørkredd, så ikke noe skumle greier Skyrim ser så skummelt ut på coveret Noen som har spilt Dreamfall eller Monkey Island? Er de bra?
Yme Skrevet 8. mai 2012 #15 Skrevet 8. mai 2012 Noen som har spilt Dreamfall eller Monkey Island? Er de bra? Begge de er fine spill. Monky Island 3 er det beste i den serien, og begge spillene i dreamfall seriene er bra. Dreamfall får man med norsk tale også, siden det er nordmenn som har lagd det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå