Tirell Skrevet 27. januar 2004 #1 Del Skrevet 27. januar 2004 Hei! Ja, nå er jeg igang igjen med potte tett nese. Har nettopp hatt flere uker med overtrykk i øret som måtte fjernes ved hjelp av overdose Otrivin (jeg vet, ikke bra!) Jeg vet at Japansk Peppermynteolje gjør susen for tett nese, men nå har jeg ikke det i skapet. Jeg vil IKKE bruke Otrivin etter at jeg prøvde det i dag tidlig med påfølgende smerter i flere timer (tror jeg skal styre unna den en gooood stund!) Vet dere om Rhinox vil være dumt å bruke? Inneholder det de samme stoffene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 27. januar 2004 #2 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg liker Rhinox veldig godt (mest av alt fordi jeg slipper den ekle smaken jeg pleier å få av Otrivin) :-? På meg fungerer den kjempebra, altså *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet i.i Skrevet 28. januar 2004 #3 Del Skrevet 28. januar 2004 Otrivin og zymelin er det samme. Rhinox virker på samme måte men har et annet vrikestoff. Men du har ulike pumper....slik at selv om konsentrasjonen på de er det samme, får du ulike doser. Men jeg husker ikke hvilke som gav hva... Men har du vurdert å prøve barnestyrke?? Mange voksne synest det er greit og. Jeg synest det er best - svir i nesa av alle tre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 28. januar 2004 #4 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg bruker Rhinox - den som har (hjvis ikke det er "standard" for Rhinox..) halvparten så sterk som Otrivin. Tror Otrivin er 1,0 av et eller annet, og Rhinox er 0,5... Rhinox fungerer veldig bra for meg. Bruker jeg Otrivin, så kjennes det som om jeg etser i stykker nesa og det går nedover i halsen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 31. januar 2004 #5 Del Skrevet 31. januar 2004 Mange (deriblant meg) får allergiske reaksjoner på nesespray, og blir faktisk verre av å bruke dem. Et supert alternativ er Rinexin (piller). Dessverre må du ha resept på disse, men de er veldig bra i forhold til sprayen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 1. februar 2004 #6 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg får vondt i nesen min av Otrivin- det svir og er sterkt. Rhinox er bedre for meg. Eventuelt barnestyrke på otrivin om jeg ikke får tak i annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tirell Skrevet 1. februar 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 1. februar 2004 Takk for innspill! Skal neste gang prøve meg på barnedosering! Denne gangen endte jeg opp med penicilinn for mine etterhvert så betente bihuler.. ..så nå blir det nok fart på sakene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå