p Skrevet 26. mai 2002 #1 Del Skrevet 26. mai 2002 hei alle sammen! er en ung gutt og er i sammen med ei ung jente, da vi først hadde samleie fant jeg ut at hun ikke hadde jomfruhinne, hun påsto at det kom av trening eller tampong. er dette noe å stole på?? mister jenter jomfrudommen av andre ting en samleie med det motsatte kjønn. er det ofte?? stoler fult ut på kjæresten min, men man vet alldri, alderen er forrsten rundt 16 år. takker på forhånd for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #2 Del Skrevet 26. mai 2002 ja - jomfruhinnen kan briste på andre måter enn ved samleie. Din venninne lyver ikke om det. Men - om hun nå skulle ha ligget med andre: Gjør det noe da?? Det har tydligvis du gjort, ettersom du "skjønte" at hun ikke hadde sin jomfrudom inntakt!!!!! Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 26. mai 2002 #3 Del Skrevet 26. mai 2002 det er temmelig vanlig at jomfruhinna forsvinner før den seksuelle debuten, så stol på kjæresten din, du. aner ikke hvor min ble av, for å ta et nærliggende eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 26. mai 2002 #4 Del Skrevet 26. mai 2002 Helt enig med de andre her inne. Spiller det noen rolle? Dessuten -tror ikke en gutt kan merke jomfruhinna med pi##en uansett om den er der eller ikke. Tror ikke jeg hadde noen hinne da jeg debuterte -eller kanskje -eller jeg vet ikke. Jeg tenkte rett og slett ikke over det. Var liksom ikke DET som var det viktigste der og da... Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
p Skrevet 26. mai 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 26. mai 2002 hei takk for alle svar, og nei det hadde ikke gjort noe men er greit å ha ei jente som man kan stole på, gjør jo det men ville bare få det bekreftet. takk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jim Knapp Skrevet 26. mai 2002 #6 Del Skrevet 26. mai 2002 Slettet. Moderator.1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-05-28 19:49 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
p Skrevet 27. mai 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 27. mai 2002 bra innlegg, saklig og spontant, få deg et liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2002 #8 Del Skrevet 27. mai 2002 Slettet. Moderator.1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-05-28 19:46 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
p Skrevet 28. mai 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 28. mai 2002 merkelig skrue, barnslig og,, jaja kjør på du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2002 #10 Del Skrevet 28. mai 2002 Det er helt naturlig. Men det skal jo mangen tamponger til at jomfruhinna/veggene er helt "borte" ! Men små jenter kan jo miste den når de rir eller falle ned på en sykkelstang!! Noen er veldig elastiske noen ikke. Vi trenger ikke spydige komentarer !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå