AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Jeg sender deg melding om at jeg kommer på besøk, og at jeg vil treffe deg. Du sier såklart (!) ja, og stille villig opp. Vi treffes og jeg sier rett ut at jeg skal være med deg hjem, du sier ikke imot meg. Vel hjemme hos deg tar jeg tak i hånda de og drar deg med på rommet, skubber deg mot veggen og plassere hånda mi på kuken din utenpå buksa de, kysser deg på halsen og biter deg forsiktig i øreflippen. Jeg drar av deg genseren og tskjorta, kaster det på gulvet. Kysser deg på brystkassa og nedover magen, ned til kanten på buksa. Knapper opp buksa de og drar den ned, legger hånda mi på kuken din og kjenner at den vokser når jeg stryker på den. Jeg biter tak i boxeren din og drar den ned ved litt hjelp av hendene. Når du endelig står naken foran meg dytter jeg deg i senga, stiller med foran deg og drar av meg singleten og buksa. Jeg smiler litt småskeivt til deg før jeg begynner å danse, riste på rompa, viser fram de digge puppene mine. Jeg finner noe som jeg kan binde fast hendene dine med før jeg stiller meg over deg i senga og tar av meg bhen. Jeg koser litt med puppene mine. Jeg setter med ned over deg, leke litt med brystvortene mine som er blitt stive, stryker meg nedover magen, mellom bena utenpå trusa, kjenner hvor våt jeg allerede er blitt bare av tanken på at jeg skal ha deg mellom bena om litt. Jeg kysser deg lett på leppene og smiler mens jeg forflytter meg lenger ned og mellom bena dine, setter meg godt til rette før jeg lar den ene hånda stryke deg over kuken. Jeg tar tak i den og fører den inn i munnen min, legger leppene godt om og suger deg samtidig som jeg runker deg forsiktig, lar tunga gli langs skafte og opp til kukhodet, lar den sirkuler litt rundt før jeg fortsetter å suge. Jeg merker du nærmer deg så jeg avslutter, vil ikke at du skal komme riktig enda. Jeg legger meg ved siden av deg, drar av meg trusa og plassere hånda mellom bena mine, lar fingrene masser klitten min litt, kjenner på hvor utrolig lyst jeg har på deg. Jeg lar en finger gli mellom kjønnsleppene mine og inn i meg, i et rolig tempo går den inn og ut. Jeg kjenner det bygger seg opp så jeg avslutter, nå må jeg ha deg! Jeg knyter opp så du får hendene dine løs før jeg setter meg over deg og fører den harde kuken din inn i meg. Sakte glir jeg ned på den, jo lengre inn du kommer, jo vanskeligere blir det for meg og la være å stønne. Jeg bøyer hodet bak og nyter hvor deilig det var og endelig få kjenne deg inni meg, med det økende tempoet kommer orgasmen nærmere og nærmere. Du setter deg opp i senga, jeg legger armene mine om halsen din, fingrene i håret ditt. Vi fortsetter og sette opp tempoet, og etter litt kommer jeg. Med hjelp fra sammentrekningene mine kommer du også. Jeg kysser deg og smiler, før jeg reiser meg og legger meg ved siden av deg i senga!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Jeg hadde ikke sagt opp jobben for å bli forfatter om jeg var deg akkurat... 6
Thought-Fox Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 26 setninger. 16 av dem begynner med "jeg". Prøv igjen. 2
PelleP Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 Jeg hadde ikke sagt opp jobben for å bli forfatter om jeg var deg akkurat...
Gjest Alyssa. Skrevet 7. mai 2012 #5 Skrevet 7. mai 2012 (endret) Jeg sender deg en melding om at jeg kommer på besøk, og at jeg vil treffe deg. Du svarer såklart (!) ja «ja», og stiller villig opp. Vi treffes og jeg sier rett ut at jeg skal være med deg hjem, du sier ikke imot meg noe imot. Vel, hjemme hos deg tar jeg tak i hånda de di og drar deg med på rommet, skubber deg mot veggen og plasserer hånda mi på kuken din utenpå buksa de di, kysser deg på halsen og biter deg forsiktig i øreflippen. Jeg drar av deg genseren og t-skjorta, og kaster det på gulvet. Kysser deg på brystkassa og nedover magen, ned til kanten på buksa. Knapper opp buksa de di og drar den ned, legger hånda mi på kuken din og kjenner at den vokser når jeg stryker på den. Jeg biter tak i boxeren bokseren din og drar den ned ved med litt hjelp av fra hendene. Når du endelig omsider står naken foran meg dytter jeg deg i senga, stiller med foran deg og drar av meg singleten og buksa. Jeg smiler litt småskeivt til deg før jeg begynner å danse, riste på rompa (seriøst?) rumpa, og viser fram de digge puppene mine. Jeg finner noe som jeg kan binde fast hendene dine med før jeg stiller meg over deg i senga og tar av meg bh-en. Jeg koser litt med puppene mine. Jeg setter med ned over deg, og leker litt med brystvortene mine som er blitt stive, stryker meg nedover magen, mellom bena utenpå trusa, og kjenner hvor våt jeg allerede er blitt bare av tanken på at jeg skal ha deg mellom bena om litt. Jeg kysser deg lett på leppene og smiler mens jeg forflytter meg lenger ned og mellom bena dine, setter meg godt til rette før jeg lar den ene hånda stryke deg over kuken. Jeg tar tak i den og fører den inn i munnen min, legger leppene godt om og suger deg samtidig som jeg runker deg forsiktig, mens jeg lar tunga gli langs skaftet og opp til kukhodet, lar den sirkuler litt rundt før jeg fortsetter å suge. Jeg merker du nærmer deg så jeg avslutter, ettersom jeg ikke vil ikke at du skal «komme» riktig enda ennå. Jeg legger meg ved siden av deg, drar av meg trusa og plasserer hånda mellom bena mine, lar fingrene massere klitten klitorisen min litt, kjenner på hvor utrolig lyst jeg har på deg. Jeg lar en finger gli mellom kjønnsleppene mine og inn i meg, i et rolig tempo går den inn og ut. Jeg kjenner det bygger seg opp så jeg avslutter, nå må jeg ha deg! Jeg knyter opp så du får hendene dine løs før jeg setter meg over deg og fører den harde kuken din inn i meg. Sakte glir jeg ned på den, jo lengre inn du kommer, jo vanskeligere blir det for meg og å la være å stønne. Jeg bøyer hodet bak og nyter hvor deilig det var og å endelig få kjenne deg inni meg, og med det økende tempoet kommer orgasmen nærmere og nærmere. Du setter deg opp i senga, jeg legger armene mine om halsen din, fingrene i håret ditt. Vi fortsetter og (JESUS KRISTUS!) å sette opp tempoet, og etter litt «kommer» jeg. Med hjelp fra sammentrekningene mine kommer du også. Jeg kysser deg og smiler, før jeg reiser meg og legger meg ved siden av deg i senga! Du veksler på hvilken tid du skriver i. Prøv igjen, lille venn. Nei, vent. Ikke prøv igjen. Endret 7. mai 2012 av Alyssa.
Gjest Vampen Skrevet 7. mai 2012 #6 Skrevet 7. mai 2012 I all vide verden for en muggen gjeng med grinebitere dere er! Snakk om å kvele alt som er av skrivelyst og motivasjon! TS har strengt tatt ikke bedt dere om en vurdering av ortografti, tempus eller en mulig karriere som forfatter. Det ER faktisk lov å holde enkelte ting for seg selv. Likte dere ikke novellen, klikk dere ut av tråden. Verre er det ikke. 1
Gjest Alyssa. Skrevet 7. mai 2012 #7 Skrevet 7. mai 2012 I all vide verden for en muggen gjeng med grinebitere dere er! Snakk om å kvele alt som er av skrivelyst og motivasjon! TS har strengt tatt ikke bedt dere om en vurdering av ortografti, tempus eller en mulig karriere som forfatter. Det ER faktisk lov å holde enkelte ting for seg selv. Likte dere ikke novellen, klikk dere ut av tråden. Verre er det ikke. Ute på plussetokt igjen? Grinebitere? Jeg ga trådstarter konstruktiv kritikk og veiledning. Kvele all skrivelyst og motivasjon? Virkelig? Når vedkommende presterer å innlede en ny tråd med kun novellen sin, forventer jeg at personen ønsker tilbakemelding, ærlige tilbakemeldinger som sådan.
Gjest Vampen Skrevet 7. mai 2012 #8 Skrevet 7. mai 2012 Du veksler på hvilken tid du skriver i. Prøv igjen, lille venn. Nei, vent. Ikke prøv igjen. Ikke bare driter du deg ut med å ty til rene hersketeknikker på ett innlegg som utelukkende består av en historie, men en del av kommentarene dine i teksten din er også skivebom. Det er selvfølgelig artig når folk i forsøket på å drite ut andre, ender opp med å drite ut seg selv, men først og fremst er det bare flaut. 2
Gjest Vampen Skrevet 7. mai 2012 #9 Skrevet 7. mai 2012 Ute på plussetokt igjen? Grinebitere? Jeg ga trådstarter konstruktiv kritikk og veiledning. Kvele all skrivelyst og motivasjon? Virkelig? Når vedkommende presterer å innlede en ny tråd med kun novellen sin, forventer jeg at personen ønsker tilbakemelding, ærlige tilbakemeldinger som sådan. "Ute på plussetokt igjen"? Tuller du? Hva i all verden får deg til å tro at vedkommende ønsker tilbakemelding på det skrivetekniske? Det står, som du selv påpeker, ikke noe om det. Det kan like godt være at TS ønsker å dele en historie, og ikke noe mer enn det. Og kritikken din er fint lite konstruktiv.
kjole100 Skrevet 7. mai 2012 #10 Skrevet 7. mai 2012 Ute på plussetokt igjen? Grinebitere? Jeg ga trådstarter konstruktiv kritikk og veiledning. Kvele all skrivelyst og motivasjon? Virkelig? Når vedkommende presterer å innlede en ny tråd med kun novellen sin, forventer jeg at personen ønsker tilbakemelding, ærlige tilbakemeldinger som sådan. Hvordan er setningen "Du veksler på hvilken tid du skriver i. Prøv igjen, lille venn. Nei, vent. Ikke prøv igjen." konstruktiv kritikk? Synes det er tøft gjort å legge ut noe man har skrevet. Er jo ikke noe i veien for å rette teksten og komme med tips, men ikke være frekk...
Gjest Alyssa. Skrevet 7. mai 2012 #11 Skrevet 7. mai 2012 Ikke bare driter du deg ut med å ty til rene hersketeknikker på ett innlegg som utelukkende består av en historie, men en del av kommentarene dine i teksten din er også skivebom. Det er selvfølgelig artig når folk i forsøket på å drite ut andre, ender opp med å drite ut seg selv, men først og fremst er det bare flaut. Hei. Paradoksalt nok er det du skriver også flaut. Hersketeknikker sa du, sa du? Hvem er det som tyr til hersketeknikker og personangrep her, egentlig? Du må gjerne presisere hva du mener med «skivebom», jeg er en ung student som tar imot all hjelp jeg kan få.
Gjest Alyssa. Skrevet 7. mai 2012 #12 Skrevet 7. mai 2012 Tuller du? Nei. Hva i all verden får deg til å tro at vedkommende ønsker tilbakemelding på det skrivetekniske? Det har jeg allerede svart på. Og kritikken din er fint lite konstruktiv. Jaha?
Gjest Alyssa. Skrevet 7. mai 2012 #13 Skrevet 7. mai 2012 Hvordan er setningen "Du veksler på hvilken tid du skriver i. Prøv igjen, lille venn. Nei, vent. Ikke prøv igjen." konstruktiv kritikk? Beklager, jeg tror du overså sånn omtrent 90 % av innlegget du sikter til.
Gjest Vampen Skrevet 7. mai 2012 #14 Skrevet 7. mai 2012 (endret) Hei. Paradoksalt nok er det du skriver også flaut. Hersketeknikker sa du, sa du? Hvem er det som tyr til hersketeknikker og personangrep her, egentlig? Du må gjerne presisere hva du mener med «skivebom», jeg er en ung student som tar imot all hjelp jeg kan få. Ja, det sa jeg."Prøv igjen, lille venn. Nei, vent. Ikke prøv igjen.". Hersketeknikk. Enkelt og greit. Jeg kan gjerne komme med eksempler på hva jeg mener med "skivebom". Spørsmålet er hvor interessant det er for de som leser tråden. Men på et generelt nivå retter du på ting som ikke er feil. Det er en ting å rette på feil, og ting som ødelegger flyten i en tekst, det er noe annet å fjerne den individuelle "stemmen" til den som skriver. At du kommenterer klitten/klitoris er også et ekesempel på en underlig endring. Jeg regner med at du kjenner til høyspråk/lavspråk og effekten det har på en tekst? Det samme med nærmere og nærmere. Gjentakelser som dette er til en viss grad oveflødig, men har allikevel en funksjon i form av å understreke og fremheve. I en type tankeskildring er det heller ikke nødvendig å sette inn så mange bindeord som du gjør. Bruken av slike små grep og teknikker er noe av det som skaper særpreget i måten en person skriver på. Målet er ikke å fjerne særpreg, men å bevare det, samtidig som man retter opp småtteri som ødelegger generell flyt. Endret 7. mai 2012 av Vampen 1
Gjest Vampen Skrevet 7. mai 2012 #15 Skrevet 7. mai 2012 Nei. Det har jeg allerede svart på. Jaha? Jepp. Noen av oss jobber faktisk med å gi konstruktiv kritikk på tekster. Spydige kommentarer i teksten, og bruk av uttrykk som "lille venn" er ikke en del av den "konstruktive kritikken". For å si det pent. Og beklager å måtte skuffe deg, men plusser er meg revnende og fullstendig likegyldig. 1
Gjest Alyssa. Skrevet 7. mai 2012 #16 Skrevet 7. mai 2012 Men på et generelt nivå retter du på ting som ikke er feil. Det er en ting å rette på feil, og ting som ødelegger flyten i en tekst, det er noe annet å fjerne den individuelle "stemmen" til den som skriver. Ja, dette kan jeg erkjenne. Men å tiltale det som «skivebom» er vel ikke helt korrekt? Spydige kommentarer i teksten, og bruk av uttrykk som "lille venn" er ikke en del av den "konstruktive kritikken". For å si det pent. Snakk om spydige kommentarer.. I all vide verden for en muggen gjeng med grinebitere dere er! Jepp. Noen av oss jobber faktisk med å gi konstruktiv kritikk på tekster. Du er flink til å neglisjere det som faktisk er konstruktiv kritikk? Og beklager å måtte skuffe deg, men plusser er meg revnende og fullstendig likegyldig. Skuffe meg?
Gjest Vampen Skrevet 7. mai 2012 #17 Skrevet 7. mai 2012 Ja, dette kan jeg erkjenne. Men å tiltale det som «skivebom» er vel ikke helt korrekt? Jo, det er ganske så korrekt. Hele måten du gir tilbakemelding på er skivebom. Ikke bare retter du ting som ikke er feil, du viser heller ikke den helt store forståelsen for litterære teknikker, og i tillegg har du en måte å kommentere på, både i teksten og etter, som er direkte ufin. Om man ønsker å gi kritikk, for å hjelpe noen til å bli bedre, så er faktisk måten man formidler kritikken på viktig. Den skal være konstruktiv. Med tanke på motivasjon og skrivelyst, som også er viktig for å bli bedre, så er også dette håpløst. Jeg har vist deg noen konkrete eksempler på kommentarer i teksten som er pussige, men helheten er det som gjør det til en skivebom. Snakk om spydige kommentarer.. Når samtlige kommentarer i tråden var spydigheter om noe så uskyldig som en historie, så vil jeg påstå at det var en ganske god beskrivelse av realiteten. Det er ingen grunn til å være ekkel mot noen fordi de har tatt sjansen på å dele en tekst. Du er flink til å neglisjere det som faktisk er konstruktiv kritikk? Jeg sliter ærlig og oppriktig litt med å finne eksempler på konstruktiv kritikk. Skuffe meg? Siden du er så opptatt av mitt forhold til plusser at du bruker energi på å spekulere i om jeg er på "plussejakt", så regner jeg med at det er en skuffelse å høre at plusser er meg revnende likegyldig. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #18 Skrevet 7. mai 2012 Jeg har virkelig lært av min feil, jeg skal aldri - aldri (Ja, tenk det, to aldri!) dele noe jeg skriver igjen. Vampen, takk for konstruktiv kritikk.
Gjest Silvermist Skrevet 7. mai 2012 #19 Skrevet 7. mai 2012 Jeg har virkelig lært av min feil, jeg skal aldri - aldri (Ja, tenk det, to aldri!) dele noe jeg skriver igjen. Vampen, takk for konstruktiv kritikk. Tull. Ta til deg konstruktiv kritikk og overse den surmagede. Hvis du får glede av å skrive skal du skrive, og vær så snill å ikke la deg stoppe av sure folk på et nettforum. Skriv, del, lær og bli bedre.
Gjest Vampen Skrevet 7. mai 2012 #20 Skrevet 7. mai 2012 Jeg har virkelig lært av min feil, jeg skal aldri - aldri (Ja, tenk det, to aldri!) dele noe jeg skriver igjen. Vampen, takk for konstruktiv kritikk. Jeg synes absolutt ikke du skal la dette stoppe deg fra å dele igjen. Den kritikken du har fått her er ikke noe annet enn surt oppgulp fra synsere. I mine øyne, så må kritikken komme fra noen som viser at de har litt forståelse for hva de snakker om, samt et ønske om faktisk å komme noe konstruktivt, for at den skal være verdt å ta til seg. Det er lite i denne tråden som sier meg at de som kritiserer deg har mer å komme med enn subjektiv synsing og spydige kommentarer. Noe som understrekes av at enkelte kommenterer ting i teksten din som det ikke er noe galt med. Så mitt råd er å blåse i det. Ikke la dem ødelegge for deg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå