AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Venter mitt første barn om 11 uker, har lyst på et godt bære alternativ til babyen, Helst der han kan ligge.. Har prøvd ut bæresjal og det er utrolig inviklet og vanskelig å få til synes jeg. (prøvd ut på nevøen min ) Har sett igjennom mange ulike typer slynger på nett, og kom over denne her. på bilde. Syns den så bra og praktisk ut.. Men jeg har ikke så mye peiling.. Noen erfaringer?
Soul Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Syns dette ser ut som den typen slynger som ikke er anbefalt da babyen kan få problemer med å puste i slike slynger!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Den er ikke anbefalt, nettopp fordi barn kan få pustestopp av den. Styr unna! Jeg ville MYE heller valgt et sjal, en meitai med sjalstropper,eller en god formsydd bæresele som beco,ergo,manduca eller concerti. Hvor lenge har du tenkt å bære? Vil du ha noe som holder fra nyfødt til 3-4år, OG som er veldig lett i bruk, så ville jeg valgt formsydd!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 Oi, det hørtes jo ikke bra ut. Jeg blir så forvirra.. for noen sier desse er bedre enn feks bæreseler. Har kjøpt den nyeste til babybjørn, miracle, Men så er det så mange å sier at det heller ikke er bra.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #6 Skrevet 8. mai 2012 Styr unna baby bjørn også, ja. Den er heller ikke særlig god. Du får ikke god nok sittestilling i den for barnet. Beco butterfly, ergo, manduca og concerti er gode!
Jane F. Skrevet 8. mai 2012 #7 Skrevet 8. mai 2012 Henger meg på Jeg skal ikke ha barn med det første men har veldig lyst til å bære når den lille en gang kommer:)
^me^ Skrevet 8. mai 2012 #8 Skrevet 8. mai 2012 (endret) jeg kjøpte akuratt den det er bilde av der i blått og jeg er ikke fornøyd!jeg prøvde den på en gang og fant ut at babyen ikke lå noe særlig godt i den, så styr unna!betalte 10 dollar for den på ebay, så jeg fikk hva jeg betalte for.. fikk ergosele i posten i dag og fikk prøvd den på!er til nå veldig fornøyd!lillegutt satt veldig behagelig i den og koste seg, og mammaen er veldig fornøyd med passformen!anbefales!!den er relativt dyr, men her er det skikkelig kvalitet og bæreglede på kjøpet! til nyfødt ville jeg begynt med bæresjal, det angrer jeg på at jeg ikke prøvde når han fremdeles var liten (nyfødt). jeg antar at det er liten vits i å kjøpe det når han er blitt 7,5 kg nå.. men uansett, nå har jeg ergo Endret 8. mai 2012 av ^me^
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #9 Skrevet 8. mai 2012 Vevd bæresjal kan brukes fra nyfødt og ut bæreperioden.
Soul Skrevet 12. mai 2012 #11 Skrevet 12. mai 2012 Nei, like lenge som man vil bruke vogn. Jeg har båret mye selvom han kunne gå selv. Bar ham sist da han ble sliten og trøtt på ferie, han var 3 år.
Charlie28 Skrevet 12. mai 2012 #12 Skrevet 12. mai 2012 Jeg har en bæresak som heter caboo, og den er helt genial. Den er god for meg å ha på, og minstemann sitter godt og ergonomisk riktig oppi den. Kan pakkes ned oppi en pose, tar ingen plass og veier ingenting. Har brukt den siden junior var et par dager gammel, og er storfornøyd!! http://www.caboo.info/
Galadr1el Skrevet 12. mai 2012 #13 Skrevet 12. mai 2012 http://www.babyverden.no/Baby/Diverse/Livsfarlige-bareslynger-selges-pa-nett/ De slyngene kan være veldig farlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå