AaaaK Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Store ambisjoner om å stramme litt opp, definere, men har ikke et behov for å gå ned i vekt. Men føle det og se det litt. Trener nå styrke 3-4 ganger i uka og løper 1. Drikker 2-3 liter vann hver dag og spiser hver 3 time. Men hva? Hva skal jeg spise for å nå målene mine? Har fått med meg at jeg skal ha mye proteiner, så til middag blir det kylling eller laks. Og prøver å få i meg 1 egg om dagen og drikker proteinshake etter trening. Lunsj og kveldsmat: Knekkebrød? Cottage cheese med bær og kokosmasse, mandler, epler? Kultura med musli? Spiser alltid havregrøt til frokost og salat ved siden av kjøttet til middag. Elsker bananer og epler så blir mye av det også som "deserter". Men ja; hva mer kan jeg gjøre for å nå målene mine?
kontoinformasjon Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 1.) det finnes forbanna mye energi i bananer. 2.) Spis kun "ren" fisk, kylling filet og biff. Tran skal også inntas hver blodige dag. 3.) Kast dressing, ketchup, poteter, ris, pasta og brødet i søppla. 4.) løping i høyt tempo eller bakkeløp brenner langt langt mer enn styrketrening. Til middag skal du få i deg rikelig med proteiner ( Se punkt 2) og mineraler, ikke kalorier. Brokkoli er et must. Erstatt poteter, ris etc med salat og grønnsaker. Proteinshake etter trening selvfølgelig! til alle andre måltider: jævlig grovt knekkebrød og/eller epler. Lettbrus kan i værste fall brukes til å motstå søtsuget. Følges i 3 uker maks. Etter 2 uker bør du merke forskjell på kroppen din. Man kan si mye om forbrenning, spise ofte og lite etc etc.... Men når alt kommer til alt er slanking forbanna enkelt: kalorier ut vs kalorier inn. Man klarer fint å gå f.eks 5 timer uten mat.
Gjest alille Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Man kan si mye om forbrenning, spise ofte og lite etc etc.... Men når alt kommer til alt er slanking forbanna enkelt: kalorier ut vs kalorier inn. Man klarer fint å gå f.eks 5 timer uten mat. Og nettopp derfor er det ikke nødvendig å kaste både potetene, risen, pastaen og brødet. Med begrensede mengder kan man fint gå ned i vekt selv om man spiser disse varene også. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 Og nettopp derfor er det ikke nødvendig å kaste både potetene, risen, pastaen og brødet. Med begrensede mengder kan man fint gå ned i vekt selv om man spiser disse varene også. Etter å ha lest mye om akkurat det temaet i det siste så tror jeg ikke at det er "så enkelt". Selvfølgelig har energi opptak noe å si i forhold til uttak. Men jeg tror ikke det er så enkelt. Hvilken energikilde har antageligvis like mye å si som mengden. En lege jeg synes forklarer dette fint skriver om det her: "do calories matter?".
AaaaK Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2012 1.) det finnes forbanna mye energi i bananer. 2.) Spis kun "ren" fisk, kylling filet og biff. Tran skal også inntas hver blodige dag. 3.) Kast dressing, ketchup, poteter, ris, pasta og brødet i søppla. 4.) løping i høyt tempo eller bakkeløp brenner langt langt mer enn styrketrening. Til middag skal du få i deg rikelig med proteiner ( Se punkt 2) og mineraler, ikke kalorier. Brokkoli er et must. Erstatt poteter, ris etc med salat og grønnsaker. Proteinshake etter trening selvfølgelig! til alle andre måltider: jævlig grovt knekkebrød og/eller epler. Lettbrus kan i værste fall brukes til å motstå søtsuget. Følges i 3 uker maks. Etter 2 uker bør du merke forskjell på kroppen din. Man kan si mye om forbrenning, spise ofte og lite etc etc.... Men når alt kommer til alt er slanking forbanna enkelt: kalorier ut vs kalorier inn. Man klarer fint å gå f.eks 5 timer uten mat. Hva med rugbrød? Er det ok? De supermørke som kommer i små pakker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå