Cinzia Skrevet 27. januar 2004 #1 Skrevet 27. januar 2004 Jeg foretrekker å ha lakkede negler, men sliter med at neglelakken preller av allerede dagen etter at jeg har tatt den på. Jeg har prøvd å kjøpe en litt dyrere type, og legger underlakk og overlakk (med vanlig neglelakk imellom selvf.), men sitter det? Neida! Har både prøvd å lakke like etter at jeg har brukt neglelakkfjerner og å vente noen dager etter fjerning, men er like langt (eller kort om man vil...). Tips anyone?? tar også gjerne imot tips om gode merker!
Pusekatt Skrevet 27. januar 2004 #2 Skrevet 27. januar 2004 Ja, du må "rufse" til neglene litt på overflaten, f.eks. med en neglefil! Dette funker på meg, og gjør at jeg nå har perfekt lakkerte negler i hele fire dager før det begynner å skalle av littegrann i kantene!!!!!! Til vanlig tar det fem minutter.
stinegull Skrevet 30. januar 2004 #3 Skrevet 30. januar 2004 har samme problem ,men jeg kjøpte en overlakk som heter Seche Vite og den er genial. neglelakken sitter lenge, og det beste er at den får negllakken til å tørke kvikt Det er ytterst viktig at neglene er fett fri, dvs rene når du legger underlakken, der som med maling, grunning er viktig Negleakademiet selger den og sikkert en del bra neglsalonger. Den er super bra, jeg lover!!!!!
Arkana Skrevet 30. januar 2004 #4 Skrevet 30. januar 2004 Chanel synes jeg er et merke som sitter bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå