AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Har holdt på med en gutt i overkant av 3 mnd nå, og føler vel det er på tide å definere hva vi er. Tingen er bare at jeg tør ikke! Synes det er så ufattelig skummelt, tenk om han avslutter det hele.. Vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden, kanskje noen oppmuntrende ord, tips og at noen deler sine erfaringer?
strawberry Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Det er vel nesten bedre at han avslutter det hele, enn at du skal gå rundt og være usikker. Bare ta det opp med ham, og ta det derfra! 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #3 Skrevet 13. mai 2012 Jeg var i samme situasjon, og nå i helgen tok jeg det opp med ham. Jeg var egentlig sikker på at det betydde kroken på døra, for han har gitt så blandede signaler hele tiden. Men nå er vi kjærester! Lykke til, TS, har du tatt det opp ennå?
dk73 Skrevet 13. mai 2012 #4 Skrevet 13. mai 2012 tviler på at han gjør det slutt fordi at du vil ta den praten....i såfall er han ikke noe å samle på. Bare å ta den praten snarest du for deres felles del 2
Larry Croft Skrevet 15. mai 2012 #5 Skrevet 15. mai 2012 Ta det opp med han uansett hvor skummelt det måtte være. Om han ikke tåler det er han ikke noe å samle på. Er han oppriktig interessert vil han nok gi positiv respons. Var livredd første gangen jeg og min kjære tok den praten og vi ble sammen for noen dager siden. <3 men vi datet lengre, 6 nesten 7 måneder.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #6 Skrevet 15. mai 2012 TS her.. Takk for gode svar alle sammen! Tok det opp med han, og fikk som svar at han ville være helt helt sikker før vi ble kjærester, og det er han ikke enda/nå. Må innrømme at jeg ble lei meg.. Så for meg at da er det over, men vi har fortsatt å møtes, og det er veldig koselig. Han sa at det siste han vil er å såre meg, og at han ikke dater andre enn meg. Så jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå