Jotunjenta Skrevet 27. januar 2004 #1 Skrevet 27. januar 2004 Etter meget nøye undersøking på velværeforumet på KG, har jeg funnet ut at den perfekte selvbruningskrem (ikke skjolder, pen farge og viktig, viktig; ikke lukt!) må være Chr. Dior Bronze. Men har sjekket strawberrynet, essentialdayspa, lookfantastic og julietsdayspa... men ingen av de har denne (så vidt jeg vet, søkefunksjonen noen steder er litt rar). Noen som vet hvor en kan få tak i? (evt. har andre perfekte selvbruningskremer?) Takk! :D
Dixie Skrevet 28. januar 2004 #2 Skrevet 28. januar 2004 Aner ikke hvilken nettbutikk du kan få den i, men jeg vil anbefale deg Lacome flash bronser i stedet. Synes den gir et penere resultat og lukter mindre/bedre.
Gjest Étoile Skrevet 28. januar 2004 #3 Skrevet 28. januar 2004 Moussen fra St. Tropez er kjempebra, kan kjøpes på bla. essentialdayspa.
Jotunjenta Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2004 Oi, det vil si at også Dior Bronze lukter, da.. Siden Dixie mener at Lancome lukter bedre. ...men sånn jeg har forstått det, så lukter det ille på noen og ikke på andre. Finner jeg en som mange er fornøyd med, så er jeg villig til å teste ut. Er så lei den ekle lukta! St.Tropez er det mange som skryter av. Minus var vel at en blir fort farget i hendene. Og så viker jeg litt unna pga den spesielle prosessen; forstod det sånn at en skal klæsje på og så ser du helt neger ut, og så skal du dusje av, og daførst ser man at det er trekt inni jevnt, og så kommer fargen utover dagen, altså etterpå. (som jeg vil tro fører til at en må dusje en gang til, da lukten kommer av at fargen utvikles. var det ikke noe med DHA-lukt..?). Men er jeg feilinformert, så vil jeg gjerne ha forklart hvordan det egentlig er. Tusen takk for hjelp dere! :D
Gjest Étoile Skrevet 28. januar 2004 #5 Skrevet 28. januar 2004 ALLE selvbruningskremer lukter, men alle lukter ikke like ille. Jeg synes både Dior og St. Tropez lukter bedre, dvs mindre enn andre selvbrunere jeg har prøvd. St.Tropez kremene har en såkalt "colorguide", dvs at kremen er farget slik at du kan se hvor du har påført den. Fargen setter seg i håndflatene, men det problemet løses enkelt ved å bruke engangshandsker. Fargen på kremen gjør at det kan se ujevnt og skittent ut etter påføring, jeg pleier å bruke den om kvelden før jeg legger meg, og vips lekker og gyllen etter en dusj om morgenen.
Gjest Cuddly Skrevet 29. januar 2004 #6 Skrevet 29. januar 2004 Enn Fake Bake da? Hvordan er den, noen som vet? Har planer om å bestille en sånn om en stund, og i valget mellom den og St.Tropez valgte jeg å prøve ut denne først. Fordi den var billigst ...
-ida- Skrevet 30. januar 2004 #7 Skrevet 30. januar 2004 Jeg har Lacome sin melk for kropp og ansikt som favoritt på meg. Lukter best og blir naturlig farge på meg. Men jeg liker også St. Tropez sin men bruker den nesten aldri da der er litt mer jobb og søl. Min kjære der ikke helt fornøyd med å ha en negerdame i senga!
Jotunjenta Skrevet 2. februar 2004 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2004 Jeg bestilte meg St. Tropez sin mousse før helga. Så da får vi se hvordan det går... Er spent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå