Gjest mari kontrari Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Nå håper jeg noen kan hjelpe raskt: Jeg sitter å skrive på en artikkel i word, og må ha vært borti noe, for når jeg går inn et sted i teksten for å skrive nå, skriver jeg over det neste ordet i stedenfor å skyve det bortover. Vet at jeg har fikset dette selv før, men husker ikke hvordan. Iiik og hjelp og deadline-angst...
Gjest Wolfmoon Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Prøv å trykk på insert knappen igjen, står på mitt tastatur sammen med delete/home/end/page up/pagedown.
Gjest Elfrida Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Prøv å trykk på tasten det står Ins på. På tastaturet.
Gjest Wolfmoon Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 Ikke at jeg klarer å gjenskape feilen i egen word, men såvidt jeg husker er det der feilen lå sist jeg hadde det problemet.
Gjest mari kontrari Skrevet 7. mai 2012 #5 Skrevet 7. mai 2012 Tusen takk, jeg fant en boks under verktøy -> alternativer jeg kunne hake av igjen, så det ordnet seg, bare et øyeblikks panikk når jeg ikke husket hvordan jeg stoppet det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå