AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Hei. Jeg leter etter en ny anime serie, og tar gjerne imot tips. Jeg likte veldig godt: Fullmetal alchemist Death Note Code Geass Noen som vet om noe lignede? Selve historien trenger ikke være lik, men feelingen og kvalitet om dere skjønner. Jeg ser anime på Japansk med Engelsk tekst. Jeg liker dype historier, spenning, filosofi osv. Beklager om jeg har dårlig norsk. Tusen takk for tips!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Bleach og Naruto! Vet ikke om det ligner de seriene du nevner men du kan jo sjekke dem ut.
Shades Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 (endret) Gundam Seed, Gantz, Elfen Lied, Blade of the Immortal, Ruroni Kenshin filmene (Ikke serien), og om du skal ha noe skikkelig komplisert noe, Neon Genesis Evangelion. Tengen Toppa Gurren Lagann, den er litt treg, men andre halvdel er bra. Tar kanskje av litt vel mye. Så har vi Chrono Crusade (Mye dårlig, men de to siste episodene gjør den verdt og se, men mangaen er bedre), Gungrave, Og hvis du vil grine litt, så har vi Grave Of The fireflies. Dette er mine favoritt animer gjennom tidene, og de fleste av dem er ganske voksne. Gantz tar mange episoder før det blir bra,men da blir det bra og, mye oppbygging. Gundam Seed er tvers igjennom kvalitet, og er min favoritt av Gundam seriene. Ruroni Kenshin (Også kjent som Samurai X), er.. Hmm, litt spesielle. Neon Genesis Evangelion var så bra att jeg måtte importere hele serien fra Amazon, men det er en tung serie, og ikke for alle. Så gi alle en sjanse, kanskje du finner en uventet juvel :-D Endret 7. mai 2012 av Shades
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #4 Skrevet 10. mai 2012 Her var det mange gode forslag. Såg gjennom alle, og fant flere jeg vil se. Tusen takk til dere begge! Om noen andre også har tips tar jeg gjerne imot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå