123sport Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Hei, synes dette er ganske pinlig å spørre om. men uansett, på lørdag var jeg på en fest der jeg hadde ons med en kar. problemet er at han ikke finn penisen sin inn i meg, uansett hcor mye vi prøvde. vi prøvde så hardt at jeg tilslutt begynte å blø. dette var riktig nok min første gang jeg debuterte(er 17 år), men allikevel. vi endte opp med å ha anal istedenfor, noe jeg synes er fryktelig ekkelt å tenke på.. jeg lurer på hva dette skyldes? er det fordi jeg er for trang? og jeg er absolutt ikke interessert i å høre om deres synspunkter om at jeg hadde anal første gang jeg hadde sex eller noe annet dere reagerer på i innlegget. bare svar på spørsmålet, og kanskje komme med noen råd?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Hvorfor lot du fyren ha analsex med deg når du synes det er ekkelt? Ha litt mer respekt for deg selv, jente. 13
Inx Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Ha det med noen du kjenner bedre enn ONS - du var nok bare for anspent og nervøs 3
ablaze Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 Hm.. Hørtes veldig rart ut. Er nesten som om jeg lurer på om han lurte deg til å tro at det kun gikk inn bakveien. "Alle" er trangere bak enn i skjeden. Hørtes ut som en fæl og sannsynligvis vond debut. Jeg håper for din del at han brukte mye tid og glidemiddel.. Håper du får en bedre opplevelse neste gang 2
apekatt Skrevet 7. mai 2012 #5 Skrevet 7. mai 2012 Fordi det var din første gang, og da er normalt å være trang og vanskelig å få den inn. Trodde alle visste det jeg.. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #6 Skrevet 7. mai 2012 Syns det er litt rart at du tok den i ræva istedet. Det er jo mye vondere. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #7 Skrevet 7. mai 2012 Hvis DU slapper av, så slapper gjerne 'området' av også. Derfor synes jeg du skal holde deg for god til å gjennomføre et samleie som tydeligvis gjør vondt med en 'one night stand'.. Bare et tips så du ikke går på en smell... Føler at du kanskje selger deg selv litt for billig her, no offense.. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #8 Skrevet 7. mai 2012 Syns det er litt rart at du tok den i ræva istedet. Det er jo mye vondere. Enig. Høres helt latterlig ut at du lar fyren ta deg i ræva når du selv synes det er ekkelt. Snakk om å la seg bruke. Men følte du deg klar? Var du kåt og våt? Det som ofte kan skje er at musklene i vagina ubevisst trekker seg sammen fordi du egentlig er stressa. Forsøk gjerne å onanere, bli våt og kåt og kjenn om du klarer å få noen fingre inn da. Om du klarer det, så var du nok bare stressa. Og det kan høres ut som at fyren absolutt ikke har varmet deg godt nok opp, og kun var ute etter å stikke den inn. 1
123sport Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #9 Skrevet 7. mai 2012 takk for svar, men herregud jeg sa jo at dere ikke skulle kommentere det med anal-greia. jeg bryr meg fint lite om det, og det gjorde ikke så vondt som dere skal ha det til. problemet var bare det andre hullet. og nei, jeg er alt annet enn løs. likte han veldig godt og vi kom kjempegodt overens. selv om dette kanskje ikke er god nok unnskyldning for mange av dere, var jeg klar til å gjøre det nå - og dere aner ikke hvor mange ganger jeg har sagt nei til sex med andre gutter fordi jeg ikke har lyst eller vært klar for det. ..såå drit i å sleng så mye dritt, bare svar på spørsmålet, og tusen takk til dere som har svart og oppfører dere litt hyggeligere fikk litt bedre selvtillit, da jeg innser at det kanskje er naturlig 2
hakunamatata Skrevet 7. mai 2012 #10 Skrevet 7. mai 2012 Hvis du ikke har hatt sex før så kan du fortsatt ha jomfruhinnen din, og da kan det gjøre vondt. Kanskje også derfor du begynte å blø? Jeg tror det lureste da er å ikke ha ons, men være med noen man kan ta det litt mer forsiktig med, uten å bare knulle på.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #11 Skrevet 7. mai 2012 jeg var også jomfru en gang for mange år siden. kjæresten min hadde meget stor penis og selv om jeg vår kåt og våt så fikk vi den søren ikke inn, selv om jeg fikk inn en liten dildo osv. så jeg mistet også rumpejomfrudommen min før min musejomfrudom 1
Thought-Fox Skrevet 7. mai 2012 #12 Skrevet 7. mai 2012 Hvis det var første gangen din, vil jeg tippe at det var fordi du var mer eller mindre stressa og anspent. Det kan også hende at du ikke var opphisset og våt nok. Hvis du er komfortabel og klarer å slappe av, kommer dette antakeligvis til å gå seg til etter hvert. Det er også helt vanlig å blø litt, særlig de første gangene.
Gjest Loverdose Skrevet 7. mai 2012 #13 Skrevet 7. mai 2012 Det var din første gang. Med "en kar". Og du spør hvorfor du ikke fikk den inn.... Mest sannsynlig var du både stresset og nervøs. Er man stressa under sex, er det ganske vanskelig å få den inn. Jeg har selv noen ganger problemer med å få typen sin inn, rett og slett fordi noen ganger blir jeg stressa om det ikke går første gangen. Jeg hadde aldri greid å ha sex med en tilfeldig person min første gang. Det handler om å være trygg på partneren sin og faktisk føle seg bra. Og etter innlegget ditt å dømme tror jeg ikke selvrespekten og selvtilliten din var så høy som den burde ha vært. Du syns det er ekkelt å tenke på at dere hadde analsex? Hvorfor hadde du det med han om du syns det er ekkelt? Under sex må man slappe av og føle seg komfortabel. Om ikke, så går det ikke så bra som det kunne ha gått. Vet at du ikke ønsket spørsmål og synspunkt, men helt ærlig må du regne med å få det når du poster slikt på et diskusjonsforum. Mitt råd er iallefall å slappe av, det er det eneste du kan gjøre - og så tar du det der ifra.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #14 Skrevet 7. mai 2012 Du er ikke for trang. Han brukte bare ikke nok makt. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #15 Skrevet 7. mai 2012 Slik var det for meg min første gang også. Vi slet med å få den inn. Det hjalp da jeg tok fingrene og separerte kjønnsleppene, så det ble litt lettere å få tilgang der nede. Så brukte han en god del styrke på å presse den inn. Begynte også å blø, det er helt normalt.
123sport Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #16 Skrevet 8. mai 2012 ok, tusen takk for svar! det hjalp masse! og loverdose, du har nok rett i at det var litt risky å poste noe sånt på face uten å få de kommentarene.. den er grei, tenkte ikke så mye på det hehe=)
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #17 Skrevet 8. mai 2012 Vi trøbla en del med det i starten. Jeg og mannen var begge jomfuer. Trøbla og knota i lang tid før vi faktisk fikk det til. Tror grunnen var at vi var så oppsatt på at NÅ skulle vi ha sex. Det var nok mest det vi tenkte på, og jeg tror nok ikke jeg var så våt nedentil heller.. Det ordner seg etter en stund. Øvelse gjør mester. Invester i et glidemiddel som du har med deg i tilfelle.
Bedreviterinne Skrevet 8. mai 2012 #18 Skrevet 8. mai 2012 Mulig du er sånn som jeg var før jeg begynte å ha sex. Hadde lest meg opp masse i forhold til førstegangssex, og hadde en fast kjæreste på den tiden. Vi hadde gjort masse annet, og var trygge på hverandre. Så vi ville prøve å ha samleie. Jeg var våt og trodde det skulle gå knirkefritt - det gjorde det altså IKKE! Det var noe av den vondeste jeg har opplevd, var nesten umulig å få pikken inn, og ikke er han særlig stor heller. Det endte med at vi fikk den inn, men det tok laaang tid, og var forferdelig vondt. Blødde masse også. Regnet med at det etter dette skulle være ok, at jomfuhinnen var tatt og at det da bare var å kjøre på. Det viste seg også å være feil, da både andre, tredje, fjerde og femte gangen også var kjempevondt! Først etter dette begynte det å bli bedre, og da ble det bare bedre og bedre :-) Det jeg fant ut var at skjedeåpningen min var ekstremt trang, og den måtte faktisk vides ut/strekkes for å få plass til en pikk. Altså, innenfor åpningen var jeg helt normal og fin, men i selve åpningen var det såvidt plass til å få inn en lillefinger uansett hvor våt jeg var. Kunne bare glemme å få inn tampong osv.... Jeg vil anbefale deg å onanere, bli skikkelig våt, og så prøve å vide deg ut litt selv. Start med en lillefinger, og øk med de større fingrene, etterhvert to fingre osv. Det vil nok hjelpe deg :-) Om problemet ditt er psykisk, så kan det jo hende du faktisk lider av vaginisme, altså at musklene i skjeden strammer seg så mye når penis skal inn, at det rett og slett ikke går. Da blir jo problemet et helt annet... Men du kan jo prøve det jeg har skrevet, kan tenkes det samme gjelder for deg OG, jeg må legge til at for meg var det myyyyyyye mindre vondt å ha analt samleie enn vaginalt i begynnelsen da jeg fortsatt var "for trang". Så ikke bry deg om flåsete kommentarer, jeg forstår deg godt Nå er jeg egentlig bare fornøyd med å være såpass trang, for jeg er nok fortsatt trangere i åpningen enn hva som er "normalt". Alle jeg har hatt sex med har kommentert det...... Mulig det er uheldig når jeg blir gravid og skal føde.....at jeg kommer til å revne. Men det får jeg ikke gjort noe med uansett. Jeg fokuserer på det positive ved det, hehe LYKKE TIL!!!! 1
123sport Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #19 Skrevet 8. mai 2012 Mulig du er sånn som jeg var før jeg begynte å ha sex. Hadde lest meg opp masse i forhold til førstegangssex, og hadde en fast kjæreste på den tiden. Vi hadde gjort masse annet, og var trygge på hverandre. Så vi ville prøve å ha samleie. Jeg var våt og trodde det skulle gå knirkefritt - det gjorde det altså IKKE! Det var noe av den vondeste jeg har opplevd, var nesten umulig å få pikken inn, og ikke er han særlig stor heller. Det endte med at vi fikk den inn, men det tok laaang tid, og var forferdelig vondt. Blødde masse også. Regnet med at det etter dette skulle være ok, at jomfuhinnen var tatt og at det da bare var å kjøre på. Det viste seg også å være feil, da både andre, tredje, fjerde og femte gangen også var kjempevondt! Først etter dette begynte det å bli bedre, og da ble det bare bedre og bedre :-) Det jeg fant ut var at skjedeåpningen min var ekstremt trang, og den måtte faktisk vides ut/strekkes for å få plass til en pikk. Altså, innenfor åpningen var jeg helt normal og fin, men i selve åpningen var det såvidt plass til å få inn en lillefinger uansett hvor våt jeg var. Kunne bare glemme å få inn tampong osv.... Jeg vil anbefale deg å onanere, bli skikkelig våt, og så prøve å vide deg ut litt selv. Start med en lillefinger, og øk med de større fingrene, etterhvert to fingre osv. Det vil nok hjelpe deg :-) Om problemet ditt er psykisk, så kan det jo hende du faktisk lider av vaginisme, altså at musklene i skjeden strammer seg så mye når penis skal inn, at det rett og slett ikke går. Da blir jo problemet et helt annet... Men du kan jo prøve det jeg har skrevet, kan tenkes det samme gjelder for deg OG, jeg må legge til at for meg var det myyyyyyye mindre vondt å ha analt samleie enn vaginalt i begynnelsen da jeg fortsatt var "for trang". Så ikke bry deg om flåsete kommentarer, jeg forstår deg godt Nå er jeg egentlig bare fornøyd med å være såpass trang, for jeg er nok fortsatt trangere i åpningen enn hva som er "normalt". Alle jeg har hatt sex med har kommentert det...... Mulig det er uheldig når jeg blir gravid og skal føde.....at jeg kommer til å revne. Men det får jeg ikke gjort noe med uansett. Jeg fokuserer på det positive ved det, hehe LYKKE TIL!!!! Tusen takk for støtten og mange gode råd! Det hjalp masse! Bra at det ordnet seg for deg etter hvert :)
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #20 Skrevet 11. oktober 2023 Var fint å lese, hadde selv samme problem med en jeg er skikkelig forelska i fikk det ikke til. Jeg var kjempe våt og kåt. Men etter å ha lest her nå tenker jeg at jeg var nervøs og stressa og derfor ikke fikk det til. Sikkert fordi jeg liker han litt for godt 🙈 Anonymkode: 4857b...a79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå