Felicia Femina Skrevet 27. januar 2004 #1 Del Skrevet 27. januar 2004 Stem i vei folkens! Svarer du "andre" så tips meg samtidig om hvilke tyggegummier som funker ved røykeslutt (bortsett fra Extra og gjengen uten nikotin dah..). Jeg kjenner ikke til flere enn Nicorette og Nicotinell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 27. januar 2004 #2 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg har bare prøvd Nicotinell, men jeg fikk bare vondt i magen... Synes det var like greit å slutte uten nikotintyggis, jeg. Derfor stemte jeg ikke på noen av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest F.F. ikke logget Skrevet 29. januar 2004 #3 Del Skrevet 29. januar 2004 Hvilket er best på smak da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 29. januar 2004 #4 Del Skrevet 29. januar 2004 Hadde gått for nikontinplaster istedet jeg, så trenger du ikke tyggegummi... Prøve smakte noen forskjellige nikotintyggegummier når jeg skulle slutte og røyke og den største forskjellen er nok om du kjøper med 2 eller 4 mg, også genrelt om du liker fruktsmak, mintsmak etc. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Femina Skrevet 4. februar 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 4. februar 2004 Nå leser jeg "Endelig ikke-røyker" av Allen Carr og der sies det at nikotintyggis IKKE er tingen. Bra bok, forresten. Den anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå