AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Noen som husker den scenen der de gutta skal male det huset, så kommer de to jentene ut? Tror det er en rocka låt som spilles litt på starten av den scenen, men jeg finner den jo ingen plass Noen som vet hvilken det er snakk om, eller kan finne den scenen på youtube?
challenger Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Har en liste på ipoden min med american pie 2 sanger. Den er som følgende: Blink 182- everytime i look for you Left front tire- bring you down 3 doors down- be like that sum 41- fat lip The offspring- want you bad The exit- susan Alien ant farm- good Er det en av disse? Trooor det kanskje kan være nr 4 eller 5 hvis jeg ikke er helt på jordet?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Nei, det er ingen av dem, men de er bra alle sammen, så takk!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #6 Skrevet 7. mai 2012 Noen av da? Jeg hørte gjennom alle de i sted, ingen av de Men tusen takk for hjelpen. Har søkt og søkt, og vil så gjerne finne den låten, men ikke finner jeg klippet den er fra, og ikke finner jeg låten, tapt sak!
challenger Skrevet 7. mai 2012 #7 Skrevet 7. mai 2012 Jeg hørte gjennom alle de i sted, ingen av de Men tusen takk for hjelpen. Har søkt og søkt, og vil så gjerne finne den låten, men ikke finner jeg klippet den er fra, og ikke finner jeg låten, tapt sak! Hehe:) Var da svært så vanskelig det skulle være da!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #8 Skrevet 7. mai 2012 Det er vel rett før den scenen der stifler stikker inn i huset som de holder på å male, der de to jentene bor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå