Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette, men føler at jeg trenger en liten utblåsning av alle tanker og følelser, og ingen andre vil høre på meg..

Jeg er så utroooolig babysyk, og jeg har vært det i maaange år (tror det nærmer seg 5 år). I perioder er det kun det jeg tenker på.

Jeg VET at det er alt for tidlig, er bare 20 år, og har ingen utdanning, hus/leilighet eller kjæreste. Jeg VET at jeg har god tid, og at jeg bør ta utdanning, få fast jobb, og iallefall ha kjæreste først, MEN det hjelper ikke på tankene om å få baby. Jeg klarer ikke helt beskrive hvor mye jeg faktisk har lyst på barn en gang.

Jeg jobber i barnehage, og det hjelper ikke så særlig mye på det heller.. Jeg låner niesene mine så ofte som mulig, og jeg stoorkoser meg hvert minutt.

Det er så irriterende når jeg vet så godt at jeg godt kan vente noen år, men tanken på egene barn finner veien inn i hodet mitt oftere og oftere, og til tider kan det være vansklig å fokusere på andre ting.

Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men kanskje noen her ute har vært i liknende situasjon eller noe?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet

Hvor gammel var moren din da hun fikk deg? Det kan spille inn på når du er babysyk :fnise:

Jeg var akkurat som deg for et par år siden. Men bestemte meg for å vente og er veldig glad for det i dag! Selv om jeg nå er gift med han jeg var sammen med da, så er det veldig kjekt å vente litt!:)

AnonymBruker
Skrevet

Mamma var 34 eller 35 da hun fikk meg.. Og nå når søsknene mine har begynt å få barn i tillegg så har jeg enda mer lyst på, haha!

-TS

Skrevet

Jeg skjønner deg veeeeldig godt! Barn er jo bare så søte og særlig når man jobber i barnehagen kan lysten på egne barn bli enda større! Jeg hadde det også akkurat som deg! Jeg klarte nesten ikke å vente, men hadde ingen kjæreste og syns ikke det er riktig å dra på byen å bli gravid der. Det unner man jo ikke barnet sitt:)

så prøv å finne deg en kjæreste du (lettere sagt enn gjort, for man skal vel ikke ta den første mannen man finner på gata heller:P) og i mellomtida må du bare glede deg masse og kose deg med niesene dine:) Og kanskje du kan studere noe, da går tida fortere, man møter masse koselige mennesker og da tjener du mer når du eventuelt blir gravid. Er jo greit med utdanning og fastjobb før man får barn. (trengs ikke, men er jo det som er ideelt mener jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...