trøndera80 Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Mannen min og jeg har begynt å spare penger til en romantisk tur, skal dra når vårt lille barn har blitt større, innen 2 år kansje Noen som har noen tips til hvor ? Vil gjerne til et sted der det er fin natur, mye gamle bygninger, god mat billig å være og helst ikke for varmt :gjeiper:
Gjest finurlig Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 St. Petersburg, finnes ikke vakrere by enn den Store parker, Vinterpalasset, sommerpalasset, Peterhof, you name it!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Mannen min og jeg har begynt å spare penger til en romantisk tur, skal dra når vårt lille barn har blitt større, innen 2 år kansje Noen som har noen tips til hvor ? Vil gjerne til et sted der det er fin natur, mye gamle bygninger, god mat billig å være og helst ikke for varmt :gjeiper: Lofoten!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 Mannen min og jeg har begynt å spare penger til en romantisk tur, skal dra når vårt lille barn har blitt større, innen 2 år kansje Noen som har noen tips til hvor ? Vil gjerne til et sted der det er fin natur, mye gamle bygninger, god mat billig å være og helst ikke for varmt :gjeiper: Lofoten!
trøndera80 Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2012 St. Petersburg, finnes ikke vakrere by enn den Store parker, Vinterpalasset, sommerpalasset, Peterhof, you name it! Takk for tipset
trøndera80 Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2012 Lofoten! Sikkert fint der, men tenkte i utlandet
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #8 Skrevet 9. mai 2012 1. Vietnam: Vært der tre ganger med min samboer. Fantastisk! God mat, billig, masse å se på og fine strender hvis det er noe dere vil. Flyturen er litt dyr men vi har aldri brukt mer enn 10.000 i lommepenger på 4uker. Da har vi bodd på flotte hoteller, spist masse mat og shoppet det vi hadde lyst på. Drar du på vinteren er det ikke så varmt og klamt der nede. 2. Krakow: Fantastisk by med masse å se på. Billig mat og drikke og kjempe koselig sted. Lønner seg å bestille hotell på anbefaling da det finnes mange forferdelige hoteller. 3. Liverpool: flott for mannen og flott for dama. Masse å se på. Både fotballting og masse BRA shopping. Masse flotte spisesteder også Liker oss mye bedre i Liverpool enn London!
Perrin Skrevet 9. mai 2012 #9 Skrevet 9. mai 2012 (endret) 1. Barcelona. perfekt for en koselig lang weekend. har både strand, kultur og byliv 2. Portugal. flotte strender, avslappa lokal befolkning, billig, og sånn passe romantisk 3. Gili Islands. lita øygruppe i indonesia. Gili Trawagan er den mest "befolkede" av de. Ingen biler eller asfalterte veger. du går eller sykler rundt på øya på en time. masse koselige restauranter, hyggelig folk, flotte koraler uten at man trenger ta båt, flotte strender og prisene er sånn cirka 0 kroner for alt :gjeiper: Tilgang med hurtig båt fra Lombok eller Bali Edit: så det med ikke for varmt. da ville jeg ikke dratt til Barcelona og portugal i juli, men heller i mai. Gili har perfekt tempratur i mars/april Endret 9. mai 2012 av Perrin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå