Gå til innhold

Betatt og nesten forelsket

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en fantastisk mann. Han er omtenksom og snill, viser omsorg og viser at han bryr seg om meg. Han får meg til å føle meg som verdsatt og viktig, og han virker som den perfekte kjæreste å bygge et liv med. Vi har vært en del sammen i det siste, og jeg merker at jeg liker han utrolig godt. Tenker på han veldig mange ganger iløpet av dagen...han sier at han tenker på meg hele tiden og vil at vi skal være sammen.

Men jeg tenner ikke på ham. Han er ikke veldig maskulin. Mine ekser har vært ganske maskulne og sterke, og det betyr vel at det er det jeg tiltrekkes av. Jeg føler meg som en råtten overfladisk person som ikke klarer å gå videre med ham, fordi jeg ikke tiltrekkes av kroppen hans, og jeg har ikke lyst til å ha sex med ham. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, om jeg skal fortsette å møte han og se om det forandrer seg, eller om jeg skal avbryte det nå før han blir altfor såret. Jeg forstår ikke hvordan det er mulig å være betatt og småforelsket i en person som en ikke er fysisk tiltrukket av. Er det noen som har blitt tiltrukket av noen etter å ikke ha vært det først?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om jeg har opplevd det, men det går vel an å teste ut det fysiske også, hvis det ikke er såpass at du føler det blir helt feil? Hvis det er uaktuelt ville jeg kanskje droppet å treffe ham, i hvert fall sagt tydelig nok fra om at det ikke kan bli dere.

Skrevet

Bestem deg og gi han klar beskjed.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...