AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Hei Jeg pleier å ha med meg krydderost av diverse slag på lesesalen/jobb/biblioteket etc. Det vil si at den går inn og ut av kjøleskapet titt og ofte. Og som regel har jeg den 7-8 timer i sekken. Er det dumt? Holder den seg like bra selv om den ikke hele tiden ligger kjølig?
Gjest kittycat Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Nei den gjør vel ikke det. Er en grunn for at den ligger i kjøledisken i butikken. Men jeg har sånn smøreost på nattbordet for å spise kjeks med sengen har egentlig ikke merket forskjell da men
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 ...smøreost på nattbordet for å spise kjeks med sengen... Det er ikke anbefalt å spise seng, uavhengig av om du spiser den med kjeks eller med annet tilbehør. 1
Thorn Skrevet 8. mai 2012 #5 Skrevet 8. mai 2012 Smøreost som i tubeost? I så fall holder den helt strålende i romtemperatur. Det står så fint på tubene "bør oppbevares kjølig". Varer som skal være kjølige er merket med noe a la "kjølevare 2-4 grader" eller "oppbevares kjølig". Tubeost er fast innslag i min sekk under festivaler og på fjellvandring, og da ligger de gjerne over ei uke i både romtemperatur og vel så det. Har aldri hatt noe problem med det! Andre typer smøreoster jeg ikke sikker på. Bruker kun tubeostene, siden man slipper unna smøreredskaper 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå