Gjest meg Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Var der i lavsesongen og dermed ikke så mange folk, og virket bare som om det var dem minste som var nakne i garderoben. Selv brukte jeg en skiftebod for å ikke støte noen, men egentlig hadde jeg ikke personlig behov for det. Synes det er tungvindt å skifte først for å dusje etter på, og det å dekke seg til med håndkle i en garderobe er stressende. Det var ikke mange skifteboder i garderoben, så det må vel bli vanskelig når alle skal bruke en slik? Er det ok å skifte i selve garderoben, og la "det stå til"? Er jo tross alt er garderobe, og vi er alle mennesker. Nå tok ikke jeg å sjekket gardroben mens jeg var der, men jeg la ikke merke til noen voksne som skiftet åpenlyst. Har du brukt badelandet i Dyreparken, og hvordan skiftet du?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Takk for at du sa fra at det er slik der, da blir det ingen bading i dyrehaven hverken for barna eller meg i sommer. Får håpe på godt vær så vi kan være masse på bystranden eller hamresanden i ferien. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 da blir det ingen bading i dyrehaven hverken for barna eller meg i sommer. Hvorfor det egentlig? 1
Gjest meg Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 Forstår heller ikke hvorfor man ikke skal besøke badeanlegget pga dette. Er vel egentlig ikke andeledes enn å besøke en helt vanlig strand. Jeg har ikke merket meg kjønnsdelte garderober på noen strand enda xD
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #5 Skrevet 7. mai 2012 Fordi havet er selvrensende og derfor gjør det ikke noe at man går i vannet uten å ha tatt full kroppsvask, mens vannet i slike badeanlegg vil måtte være å gjennomkloret at det ødelegger både hud og hår dersom det er slik at de som benytter seg av badeanlegget ikke har tatt full kroppsvask først.
suzie Skrevet 7. mai 2012 #6 Skrevet 7. mai 2012 Fordi havet er selvrensende og derfor gjør det ikke noe at man går i vannet uten å ha tatt full kroppsvask, mens vannet i slike badeanlegg vil måtte være å gjennomkloret at det ødelegger både hud og hår dersom det er slik at de som benytter seg av badeanlegget ikke har tatt full kroppsvask først. Da tror jeg ikke det er mange offentlige bad du kan besøke... Det er usannsynlig mange som bare dropper dusjen fullstendig før de hopper ut i et offentlig basseng. Still deg opp og se på døren fra herregarderoben en gang. Jeg er sikker på 90% kommer ut helt tørr. Ikke like ille blant damene, men mange dusjer med badedrakten på. Men enig med deg... Ekkelt er det!
Gjest meg Skrevet 7. mai 2012 #7 Skrevet 7. mai 2012 Beste løsning hadde vært å hatt unisex-garderobe i tillegg til vanlige garderober, og da med påbud om naken vask først. Så kunne man selv velge hvor man syntes grensen skulle gå :-) Og da kunne begge foreldre ta med seg barna i unisexen, og både ha det praktisk og gi barna god selvtillitt.
Gjest Tor Skrevet 7. mai 2012 #8 Skrevet 7. mai 2012 På dager med mye folk ska du være uheldig om du ikke får et glimt av opptil flere av det annet kjønn som skifter i overfylte garderober. I påsken var det visstnok ikke nødvendig med full Kroppsvask FØR badet- heller etter, da det fløt avføring i vannet..... Sjekk fvn.no De skal visstnok ha tatt tak i det, men et besøk frister ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå