leeemx Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Er det noen som har erfaring med Betakaroten Solaray? skal til syden om litt over en måneds tid og lurer på om jeg skal ta sjansen, hør at det er så mange som blir oransje.. og blir man fortere brun? eller bare holder man lengre på fargen?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Jeg lurer på det samme. Skal også til syden om 1 mnd, og tok sjansen på solaray betakaroten. Har begynt å ta 1 pille daglig. Håper virkelig ikke jeg blir oransje
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Jeg har prøvd betakaroten en gong, kan ikke si at jeg så noen forskjell.. Så nå har jeg kjøpt imedeen tan optimizer håper dei funker:)
Gjest snoopy_93 Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 Jeg ble bare mer solbrent av betakaroten jeg.. (Smurte meg med faktor 30 i tillegg. )
Wonders Skrevet 8. mai 2012 #5 Skrevet 8. mai 2012 snoopy_93 det er det jeg er redd, jeg har fregner og må alltid smøre m høy faktor, jeg akn bare ikke solbrenne meg lenger. Jeg vil bli brun , men... til hvilken pris... Denne tråen skal jeg følge med på...
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #6 Skrevet 8. mai 2012 hm? trodde betakaroten skulle forberede huden bedre på solen jeg, slik at man ikke ble brent..Har begynt å ta det for første gang nå for en ukes tid siden, for jeg ble nysgjerrig på om det virker for meg
belle_ Skrevet 8. mai 2012 #7 Skrevet 8. mai 2012 Går på betakaroten solray selv, og har gjort det før, i hvilken grad den hjelper å bli brun er nok veldig individuelt, jeg har en hud som blir fort brun, men føler betakaroten gir den lille ekstra fargen. I tillegg hjelper den mot soleksem. Men solbrenthet tror jeg ikke det hjelper all verden mot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå