AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Trenger et profilbilde til datingprofilen, og tenkte jeg skulle høre med noen dønn ærlige jenter om hva de synes om et par av de jeg har. Har bare tilgang på webcamera nå, men funker vel sånn greit foreløpig. Har ikke lyst til å legge ut bilde her, men hvis noen melder seg kan jeg sende link på PM. Men altså: Kun dønn ærlige jenter, vil ikke ha noen trøstepoeng
Aldrisur Skrevet 7. mai 2012 #7 Skrevet 7. mai 2012 Hvis du har utseende med deg, er jeg dønn ærlig! Hvis ikke, synes jeg det er vanskelig å være helt ærlig. Så ikke send de til meg. 13
Gjest Bud Skrevet 7. mai 2012 #10 Skrevet 7. mai 2012 Hvis du har utseende med deg, er jeg dønn ærlig! Hvis ikke, synes jeg det er vanskelig å være helt ærlig. Så ikke send de til meg. Knall!! 3
Gjest Surrehodet Skrevet 7. mai 2012 #15 Skrevet 7. mai 2012 Jeg er ei gammal kjerring, som ikke er på sjekkeren. Helt ærlig og jeg lover konstruktiv tilbakemelding 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #16 Skrevet 7. mai 2012 Hvis du har utseende med deg, er jeg dønn ærlig! Hvis ikke, synes jeg det er vanskelig å være helt ærlig. Så ikke send de til meg. Det var nok det eneste 100% dønn ærlige svaret her hittil 12
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #17 Skrevet 7. mai 2012 Hvis du har utseende med deg, er jeg dønn ærlig! Hvis ikke, synes jeg det er vanskelig å være helt ærlig. Så ikke send de til meg. Ønsker dønn ærlige svar, så da lar jeg være Tåler veldig fint å høre at noen mener jeg ikke ser kjekk ut. Har tross alt andre kvaliteter å by på enn utseendet Men siden folk er så overfladiske på nettet, må jeg prøve å finne et så godt bilde som mulig. 1
FantasDick Skrevet 7. mai 2012 #20 Skrevet 7. mai 2012 Send over! Jeg kan være helt ærlig hvis det trengs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå