Cinzia Skrevet 27. januar 2004 #1 Skrevet 27. januar 2004 Jeg planlegger utdrikningslag til våren, og lurer på om noen vet om en fotograf i Trondheimsområdet hvor man kan få tatt bilder av vennegjengen som er med i utdrikningslaget og f.eks bestille bildene på nettet i ettertid. Regner jo med at de fleste fotografer kan ta slike bilder, men lurer altså på om dere vet av noen som har spesialisert seg litt på dette og følgelig har gode tilbudspakker. Har også lurt litt på å leie en danselærer på en danseskole/dansestudio og ha en time i f.eks linedance som så framføres på et utested på kvelden. Noen som vet om en danseskole hvor man kan gjøre dette? Er det noen her inne som har gjort slike ting på utdrikningslag og som har gode (eller dårlige...) erfaringer? Er ellers åpen for andre tips også selvfølgelig!!
Gjest MrsL Skrevet 27. januar 2004 #2 Skrevet 27. januar 2004 Hehe......fikk litt nerver jeg nå når jeg så dette innlegget ....helt til jeg så at du bor i Oslo..........da puster jeg ut igjen........... Jeg kjenner noen som driver med linedance og kunne kansje hørt med dem. De er en linedanceklubb. Ellers vet jeg ikke om noen fotografer til slikt... ......eg det er jo masse annet å finne på i Trondheim til et utdrikningslag også. Hva liker den kommende bruden å gjøre da? Kanskje jeg kan komme med noen tips...
Cinzia Skrevet 27. januar 2004 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2004 Hei. Takk for svar. Jeg er forsåvidt ganske kjent i Trondheim, så jeg kan jo sjekke litt ut med ulike danseskoler etc., men skulle du høre om noe, tar jeg selvfølgelig imot tips!! Vet du forresten om/hvor det er Mega-zone i Trh.?
Rannva Skrevet 28. januar 2004 #4 Skrevet 28. januar 2004 Kom og dans har kurs i linedance. Og som til bildene kan jeg anbefale deg å ta kontakt med elever på fotofagskolen. De tar ofte private oppdrag, er flinke, og billigere en "vanlig" fotograf.
Gjest Tex Skrevet 28. januar 2004 #5 Skrevet 28. januar 2004 Ellers kan du fly meg opp til Trondheim, for jeg er faktisk utdannet linedanceinstruktør.... Ellers er både linedance og Megazone knallgøy, dere får det sikkert kjempegøy!!!
April Skrevet 28. januar 2004 #6 Skrevet 28. januar 2004 Ellers kan du fly meg opp til Trondheim' date=' for jeg er faktisk utdannet linedanceinstruktør.... [/quote'] Kanskje jeg må tipse forloveren min om deg.. For jeg synes linedance ser skikkelig kult ut!!
Gjest Tex Skrevet 28. januar 2004 #7 Skrevet 28. januar 2004 For ikke å snakke om at det er sinnsykt gøy!!!!!
Cinzia Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #8 Skrevet 28. januar 2004 Så fint å høre at flere her syntes dette høres gøy ut. Takk for gode tips også. Jeg har ganske god tid enda, men skal begynne å sjekke litt ut snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå