AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Jeg burde dra på spinningstime om en time. Men jeg er sliten, etter oppgaveskriving med frist denne uken og krangling med kjæresten. Mest lyst til å gå å legge meg istedet. Noen med litt motivasjon til overs, som de har lyst til å dele?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Du trenger å føle at du mestrer noe! Omvend den følelsen av å være sliten, til at du har oppnådd noe! Stikk på spinning, du vet du vil føle deg FANTASTISK når det er over!
Gjest Spinell Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Tenk så deilig når du er på spinninga og kun trenger å konsentrere deg om trening. Da slipper du å tenke på oppgave, krangel og alt som er dumt i den stunden! Og tenk så herlig når du er ferdig. Da kan du reise hjem og hoppe under dyna
ssecret Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 Det komme til å være bra for hodet ditt og vil gi deg mer energi til både kjæreste og oppgaveskriving! Jeg blir alltid motivert til å gi alt hvis jeg tenker: "Kroppen min greier dette. Det ligger bare i hodet mitt!".
Gjest -_Tove_- Skrevet 7. mai 2012 #5 Skrevet 7. mai 2012 Jeg skal også på spinning i kveld, det er jo så gøy! Du har nok godt av å få tankene over på noe annet, og tenk hvor herlig det føles etterpå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå