Gjest Drue Skrevet 27. januar 2004 #1 Skrevet 27. januar 2004 ER det noe som heter det? Tror det er noe feil på balansenerven min jeg. Hver eneste gang jeg tar heis, får jeg sånn rar feeling i hodet etterpå, faktisk flere minutter etterpå, som om jeg er i heisa fortsatt. En slags svimmelhet/trykk i hodet, som ved trykkforandringer. Fikk det samme da jeg tok fly i sommer også, men her kjente jeg trykkforandringene i flere timer etterpå, kjentes ut som jeg var på en båt... merkelig. Gikk ikke over før jeg fikk sovet det av meg. Så jeg spør: ER det noe i veien med balansenerven min? Eller kanskje cerebrospinalvæsken eller hva det nå enn er mellom skallen og hjernen, som gjør at jeg kjenner disse symptomene også i etterkant av trykkforskjellen? Det med heisen; selv bare en etasje opp er nok til at jeg kjenner trykket. Synes det er litt flaut å ta opp med legen, er jo ikke så plaget med det at det gjør noe, synes bare det er litt rart, og lurer på om andre har kjent det samme.
Gjest bank Skrevet 27. januar 2004 #2 Skrevet 27. januar 2004 Jeg vil anta at du har en svulst på balansenerven som forårsaker disse symptomene.
Tusenfryd Skrevet 28. januar 2004 #3 Skrevet 28. januar 2004 Hvordan kan du anta at noen du ikke har snakket med har en svulst? Unødvendig svar! Til deg som skrevd et første innlegget, så synes jeg du skal snakke med en lege hvis du er bekymret.
Ella Skrevet 28. januar 2004 #4 Skrevet 28. januar 2004 Tror ikke at du får noen riktige svar av oss her inne. Det kan jo være så mye, eller ingenting. Kanskje noe som har med trykkutligning i øregangene (pga trange øreganger) eller kanskje er det psykisk eller noe helt annet. Kanskje det kan være en stiv nakke? Dersom du er bekymret så er det eneste som er fornuftig å komme seg til lege. Fortell akkurat hvordan du opplever det. Hilsen Ella
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå