AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Muligens kjøpe epileringsmasking eller hva det heter, lei av barberhøvel. Kan noen forklare meg hvordan det fungerer og hvor ofte det må gjøres? Jeg har stikkende legger dagen etter barbering så vil helst slippe det, og hater voksing som er au!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Du rykker vel ut håra? Da mener jeg voksing er bedre, egentlig. Man venner seg liksom til smerten. Det har kommet noe elektrolyse greier da.
MichelleBelle Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 (endret) Huff, jeg kjøpte epileringsmaksin i god tro om at jeg da ikke trengte å fjerne hår på leggene så ofte. Det som derimot skjedde var at epilieringen var så ubehagelig at jeg ikke orket å fortsette. Jeg har relativt høy smerterskel, men det der var ikke noe for meg Jeg velger heller å vokse enn å epilere, så epileringsmaksinen ligger godt gjemt bakerst i skapet på badet. Bortkastede penger for min del. Endret 7. mai 2012 av MichelleBelle
Gjest uAnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #5 Skrevet 7. mai 2012 Jeg epilerer bare, bruker så godt som aldri høvel. Det er egentlig som å vokse, bare myyyye saktere, og med pinsetter istedet. 1
Gjest Spinell Skrevet 7. mai 2012 #6 Skrevet 7. mai 2012 På meg er igrunnen epilering og voksing omtrent like vondt. Jeg synes voksing fjerner hårene mer effektivt, men epilering er kjapt og lettvint. (Slipper å bestille time evt bruke tid på å varme voks osv selv.) De ulike metodene har mao både fordeler og ulemper. Epilatoren er en liten "nappemaskin" med mange små pinsetter som åpnes og lukkes mens hodet roterer. Man bør ha lange nok, men ikke for lange hår når man epilerer. Med for lange hår lugger det skikkelig! 1
Strikkemamma Skrevet 7. mai 2012 #7 Skrevet 7. mai 2012 Jeg klarer ikke å bruke epilator.. Det er så vondt at det er til å miste pusten av! Grøss..
Gjest Bella111 Skrevet 7. mai 2012 #8 Skrevet 7. mai 2012 du hater voksing men tror epilator er bedre. det er mye værre.du får ikke med deg like mange hår på engang epilering er mer langvarig smerte en voksing som går fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå