AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Neste år skal dere ha konfirmasjon. Vær snill å ikke be meg. Jeg har ikke sett dere på ti år,så ikke føl dere forpliktet til noe. Antagelig vil dere det, kan jo ikke vise resten av fam,eller få spørsmål. Jeg kommer ikke,så da har dere iallefall svar når andre gjester spør. Årets? Ja, jeg var en sånn tvangsgjest. Hvorfor? Forpliktelser,så de slapp å lyve osv. Hvordan det gikk? Det ble høflighetssvar,og ikke noe mere. De var ikke intr,og de viste at alle andre gjester viste. For vertskapet skyld, så var det pinlig. Tenk over hvem dere ber. 1
Gjest Annaires Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 (endret) Å du kan jo ta ansvar selv, å bare takke nei er ikke så vanskelig. Endret 7. mai 2012 av Annaires 2
Sulosi Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Tenk på at det er konfirmantens dag, kanskje den ønsker å få konakt med deg? Vi inviterte en onkel, jenta ville ha han der, men han takket nei da han ikke er på talefot med del deler av familien (ikke min men familien på farssiden). Å ikke invitere denne onkelen ville blitt for dumt siden vi ønsket å inkludere, ikke ekskludere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå