AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Ok, jeg nekter å tro jeg er den eneste kvinnen med hårete tær Men hva gjør dere andre med de? vokse? barbere? Mine er lange, men lyse, men sjenerende siden jeg liker å være velstelt. Hva skal en dame med hårete tær ( ) gjøre?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Haha, jeg barberer både knoker på hendene og på tærne, så du er ikke alene Men ofte glemmer jeg det faktisk, men ingen andre ser det. De er veldig lyse, man måtte ha stirra lenge for å se det.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Har det sånn selv. Barberer det vekk. Har hår på fingrene også, synes det er værre... De er lyse, men sjenerende likevel. 1
Gjest Spinell Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 Man epilerer, barberer eller vokser. Tro meg, du er slett ikke den eneste. Av alle ting man kan finne på å snakke om i venninnegjengen, var vi innom dette temaet for en stund siden. Av ti stykker var det kun ei som ikke hadde hår på tærne, og hun er blant de som har svært lite kroppsbehåring i det hele tatt. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #5 Skrevet 7. mai 2012 Jeg har svarte ekle hår på tær, vrist, legger, lår, mage, ansikt, hals, armer, knoker osv. Disgusting. Barberer det bort med ugjevne mellomrom.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #6 Skrevet 7. mai 2012 TS her, ja jeg har ikke tenkt så veldig mye på det selv før samboeren i går ble stirrende på føttene mine når jeg satt barbent i sofaen. Jeg spurte hva han stirret på og han sa "hårene på tærne dine" og lo!! Han mente ikke noe vondt med det, og bryr seg visst ikke om det, men det gjorde meg mer oppmerksom på det. Jeg vil ha de bort! Så dere barberer de som dere gjør leggene? Redd det kommer stivere hår tilbake og sånt
Gjest mari kontrari Skrevet 7. mai 2012 #7 Skrevet 7. mai 2012 Ja, jeg har visst hårete tær, har bare ikke sett så nøye på de før jeg måtte sjekke nå. Har ikke tenkt å gjøre noe med det, så lenge jeg ikke har hobbitføtter lever jeg godt med litt hår på tærne.
Fantomina Skrevet 7. mai 2012 #8 Skrevet 7. mai 2012 Da jeg var barn og oppdaget at mamma hadde hår på tærne utbrøt jeg "Æsj! Det skal jeg aldri ha!" Etter at jeg ble 20 år har jeg dessverre fått noen hår på tærne, og de epilerer jeg når jeg epilerer leggene. De er helt lyse og myke så det er ikke sånn at de synes, men jeg tar de likevel. Jeg har inntrykk av at det er like vanlig å ha hår på tærne som hår på knokene - altså veldig vanlig!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #9 Skrevet 7. mai 2012 Jeg er en pen jente, men gjett om jeg har hårete tær!!!! Eller, det er bare stortåene som er hårete, de er litt mørke, men ikke svarte, men heller ikke lyse ... OGså har jeg sånne hår oppå foten, så det strekker seg fra stortåa, opp over foten, oppover leggen er det masse mørke hår, også har jeg på bakside lår ... Ellers har jeg hår i bikinikanten og opp mot navlen ... Har litt rundt brystvortene, dere vet det runde området der ... Også har jeg bart ... Å, SÅ FÆL JEG FØLER MEG NÅ!!!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #10 Skrevet 7. mai 2012 TS her, ja jeg har ikke tenkt så veldig mye på det selv før samboeren i går ble stirrende på føttene mine når jeg satt barbent i sofaen. Jeg spurte hva han stirret på og han sa "hårene på tærne dine" og lo!! Han mente ikke noe vondt med det, og bryr seg visst ikke om det, men det gjorde meg mer oppmerksom på det. Jeg vil ha de bort! Så dere barberer de som dere gjør leggene? Redd det kommer stivere hår tilbake og sånt Hehe, de kommer ikke stivere og sortere tilbake, tro meg jeg bare drar over med høvelen jeg, så er de borte, vips. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #11 Skrevet 7. mai 2012 Jeg er en pen jente, men gjett om jeg har hårete tær!!!! Eller, det er bare stortåene som er hårete, de er litt mørke, men ikke svarte, men heller ikke lyse ... OGså har jeg sånne hår oppå foten, så det strekker seg fra stortåa, opp over foten, oppover leggen er det masse mørke hår, også har jeg på bakside lår ... Ellers har jeg hår i bikinikanten og opp mot navlen ... Har litt rundt brystvortene, dere vet det runde området der ... Også har jeg bart ... Å, SÅ FÆL JEG FØLER MEG NÅ!!! Hehe, samme her. Sånn bortsett fra at jeg ikke ser så veldig pen ut til ellers, da.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #12 Skrevet 7. mai 2012 Jeg har også, men er mørk i huden så mine er sorte......... 1
Gjest badeand1 Skrevet 7. mai 2012 #13 Skrevet 7. mai 2012 Jeg har også. Barberer de bare bort. Tar jo bare noen få sekunder.
Ryvre Skrevet 7. mai 2012 #14 Skrevet 7. mai 2012 Har hår på tærne ja. Tar meg ca 2 sekunder å barbere det bort samtidig som jeg tar leggene Tar ikke hver tå skikkelig nøye, bare drar over. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #15 Skrevet 7. mai 2012 TS her, ja jeg har ikke tenkt så veldig mye på det selv før samboeren i går ble stirrende på føttene mine når jeg satt barbent i sofaen. Jeg spurte hva han stirret på og han sa "hårene på tærne dine" og lo!! Han mente ikke noe vondt med det, og bryr seg visst ikke om det, men det gjorde meg mer oppmerksom på det. Jeg vil ha de bort! Så dere barberer de som dere gjør leggene? Redd det kommer stivere hår tilbake og sånt Gjør det noe da, du tenker vel ikke å spare til langt hår på tærne senere igjen? Hår som barberes virker stivere når det kommer ut igjen i og med at det kuttes rett av og ikke blir dratt opp ved roten. Hvis du senere begynner å epilere eller vokse vil hårene merkes mykere igjen.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #16 Skrevet 7. mai 2012 Gjør det noe da, du tenker vel ikke å spare til langt hår på tærne senere igjen? Hår som barberes virker stivere når det kommer ut igjen i og med at det kuttes rett av og ikke blir dratt opp ved roten. Hvis du senere begynner å epilere eller vokse vil hårene merkes mykere igjen. TS her, hehe men jeg bare vil ikke at det skal bli til "styr" som å barbere leggene. Liksom...nå stikker det på tærne igjen og tid for barbering. Ler av tanken på å vokse tærne, kanskje det er noe? Får man kjøpt voksstrips til tær..
Frua Skrevet 7. mai 2012 #17 Skrevet 7. mai 2012 Har hår på storetærne , fryktelig sexy , spesiellt i kombinasjon med rød neglelakk 1
Fanta Exotic Skrevet 7. mai 2012 #18 Skrevet 7. mai 2012 Jeg lar dem bare være der jeg. Som en hobbit. 2
SoftKitty Skrevet 7. mai 2012 #19 Skrevet 7. mai 2012 Jeg drar høvlen over stortærne om jeg husker, men det er det sjeldent jeg gjør. Er uannsett ikke så flink til å shave leggene heller.. droppet det i mange år og har såvidt begynt igjen når jeg husker å gjøre det..^^ Har heldigvis veldig lyse tynne hår, både på tær og legger:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå