Chocoholic Skrevet 9. november 2012 Forfatter #21 Del Skrevet 9. november 2012 *bump* flere forslag? Nå begynner det også å bli veldig kaldt så da er det kanskje enda viktigere å finne noe bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 9. november 2012 #22 Del Skrevet 9. november 2012 Redken All Soft Heavy cream er jo kjempegod. Samme er Macadamia Natural Oil sin deep repair mask, merket virkelig en forskjell på håret etter bare èn gang med disse. Joico sin er ok, men jeg synes de jeg har nevnt over er bedre (Fikk også en prøve på Agadir sin fuktkur, helt ok den også, men har bare prøvd den èn gang så vil ikke si noe helt sikkert. Lukten på Agadir produktene er ikke helt min favoritt, ihvertfall ikke oljen.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #23 Del Skrevet 9. november 2012 Har noen prøvd den nye elixir ultime kuren til Kerastase? Tror den skal være veldig bra.. Anonym poster: 2852f1bdc72387676b51aa2c5ce11e99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #24 Del Skrevet 9. november 2012 Jeg synes Kerastase Masquintense fungerer veldig bra for mitt hår, bruker versjonen for fint hår siden jeg har veldig tynne hårstrå. Elixir ultime er vel ikke en hårkur men heller et leave-in produkt. Har ikke prøvd den selv men vet mange liker den. Anonym poster: b07efc2fd2b0011ebdccc23ae674161f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heidiheidiheidi Skrevet 10. november 2012 #25 Del Skrevet 10. november 2012 Gull redken ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #26 Del Skrevet 11. november 2012 Jeg synes Kerastase Masquintense fungerer veldig bra for mitt hår, bruker versjonen for fint hår siden jeg har veldig tynne hårstrå. Elixir ultime er vel ikke en hårkur men heller et leave-in produkt. Har ikke prøvd den selv men vet mange liker den. Anonym poster: b07efc2fd2b0011ebdccc23ae674161f Jeg mente den nye hårkuren: http://www.feelunique.com/p/Kerestase-ELIXIR-ULTIME-Beautifying-Oil-Enriched-Masque-200ml Anonym poster: 2852f1bdc72387676b51aa2c5ce11e99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 12. november 2012 #27 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) her er den mildeste og den med best resultat på mitt fargede hår. Jeg får kjøpt denne i alle utenlandske butikker. Den lukter godt, og jeg bruker den ikke over natten, bare noen timer før jeg dusjer... Jeg har brukt Redken også, men de er ikke drøye nok til mitt nordiske fine hår. Endret 12. november 2012 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #28 Del Skrevet 12. november 2012 Wella Sp fra frisørsalongen (finnes også i nettbutikkene). Den har maske for å reparere, mykne og gjøre silkemyk og en for tørt hår. Jeg har prøvd de to sistnevnte. Funker kjempe bra! Har du link til de to produktene du er fornøyd med? Anonym poster: 64e8bde7a0e34f351462651a2d7f17f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 12. november 2012 #29 Del Skrevet 12. november 2012 Heia,mener de har de både på Feelunique og Lookfantastic,Ja andre au men er jo greie butikker å handle fra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaronesseB Skrevet 12. november 2012 #30 Del Skrevet 12. november 2012 Jeg begynte for noen måneder siden å bruke et merke som heter Aussie, kjøpt på Vita. Helt fantastisk produkt (til vanlig hår som ikke krever noe spesielt) Det lukter aldeles deilig også av den. Jeg har både sjampo, balsam og kur i tillegg også produkter til etter vask, og er svært fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 13. november 2012 #31 Del Skrevet 13. november 2012 Giovanni Smooth as Silk Xtreme er faktisk en super hårkur for hår som først og fremst trenger fuktighet, og i tillegg er den nesten gratis hos iherb.com. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå