AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Trenger tips til god ansiktskrem til tørr hud. Bruker en som heter Dr. hauschka rose krem eller noe sånt, og den har funka bra, men blir litt dyrt i lengden siden den koster 250 kr for 30 ml. Noen tips?
Elliez Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Simple sin :-) Den koster rundt 60 kr eller så har du vaselin intensive care sine til ca samme pris:)
mari4ever Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Simple sin :-) Den koster rundt 60 kr eller så har du vaselin intensive care sine til ca samme pris:) denne simple sin er beregna til normal hud,så denne ville jeg ikke prøvd. prøv nivea sin pure and natural smooting cream eller noe sånt for tørr å sensetiv hud. funka på meg i vinter vertfall. tror den er på tilbud nå på Hm:)
Gjest Raptuza Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Cosmica sin for tørr hud på apoteket, kostar rundt hundrelappen og reddar stadigvekk min sahara hud...!
laperla Skrevet 9. mai 2012 #6 Skrevet 9. mai 2012 Trenger tips til god ansiktskrem til tørr hud. Bruker en som heter Dr. hauschka rose krem eller noe sånt, og den har funka bra, men blir litt dyrt i lengden siden den koster 250 kr for 30 ml. Noen tips? Hva med Ebay? Søkte etter Rose kremen der, og du får den for ca. 175 kr inkl. frakt.
Gjest _La Femme Skrevet 10. mai 2012 #8 Skrevet 10. mai 2012 A-Derma Exomega Cream er min redning for tørr hud!! Finnes på de fleste apotek og koster mellom 200 og 300 kroner. Den inneholder mye krem, så det tar lang tid å få brukt den opp også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå