Gå til innhold

hva slags hobby er 23 år jenter på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser etter en ny hobby!!

hva slags hobby er 23 år jenter på?

har sett etter kor, men finner ingen ting!!!!! :sjenert:

sett litt på male kurs,

jeg elsker klær, mote, foto og musikk!! elsker å trning og...

hjelp meg:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

kirken pleier å ha kor.vet ikke hvor aktuelt dette er for deg men et forslag værtfall

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes sikkert en fotoklubb i nærheten av der du bor. Kor finnes det nok også, er det universitet/høyskole i nærheten, der er det ofte kor. Trening er enkelt, ut og spring, eller gå på sats.

Gjest -_Tove_-
Skrevet

Hva med å prøve deg på et sykurs for å lære å sy og designe egne klær?

Hva med klatring? Tegne-, male-, strikke-, hekle-, foto-, danse eller scrapbookingkurs? Matlagingskurs?

Det finnes uendelige muligheter! Sjekk denne siden for enda flere alternativer for kurs i Oslo: Kurs

AnonymBruker
Skrevet

scrapbooking?

Gjest miss89
Skrevet

Hørtes ut som vi har like interesser;) men du kan google om det er fotokurs/malekurs i nærheten av deg! skal på mitt første fotokurs nå denne måneden, blir spennende:)

Ellers er det mange andre hoobyer: fjellturer, dans, sying( er ikke så kjipt som det hørtes ut som, alltid gøy å forandre på gamle klær), svømming, frivillige orginasasjoner :)

AnonymBruker
Skrevet

Korps.

Gjest Maruwan
Skrevet

Korps.

Haha! Beste spøken så langt.

Skrevet

Scrapbooking er gøy, da får man brukt bildene man tar til noe kreativt! Kan kombineres med maling osv (Google scrapbooking, mixed media og art journaling) Det er nok en større del eldre damer og mammaer som scrapper men det blir flere og flere unge også og det er gøy selv om man ikke har barn;)

Mange steder finnes det fotoklubber som du kanskje kan bli med i. Bor du i Oslo så har feks Universitetet en fotoklubb som også er åpen for ikke-studenter. Der kan man være med å ta bilder på konserter/arrangementer, de har litt foredrag osv og det er mørkerom så man kan prøve seg på analog fotografering og fremkalling. Se http://www.fotoklubben.no

Skrevet

Jeg er 22, og blitt fullstendig bitt av både hekling og strikking. :popcorn: Hvis du liker klær og sånt, så er det jo utrolig kult å gå med noe som er hjemmelaga. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 23, jeg strikker og syr, i tilleg til å nettopp ha begynt med dans

Skrevet

ok... men jeg har sett litt på trening på sats er det bra??

eller er det mange sosiale steder i Oslo??

:skravle:

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Ponni-klubben?

hissige dyr =O særlig de som er så små at man kan stå over dem ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg driver med kampsport, filmklubb, og politikk.

• 2 uker senere...
Skrevet

ok men er det noe frivilig jobb men kan gjøre som er sosialt eller??

Skrevet

Hvis du er student så finnes det mange studentorganisasjoner som trenger frivillige til å jobbe. Eller du kan jobbe frivillig på festival feks?

Skrevet

Kor i Oslo, som jeg ser du søker veldig etter:

Høybråten damekor. Man må ikke være fra Høybråten for å være med. De har mange medlemmer, ønsker flere yngre. Synger alt fra typiske korsanger til "You raise me up".

Stovner bydelskor: Synger også alt mulig, har mange konserter.

Kjenner til disse fordi jeg hadde litt å gjøre med dem i eksjobben min.

På nettsidene til Stovner bydel finnes det en oversikt over alle korene i den bydelen.

Men kan jo hende det er for langt unna for deg, da. Vet jo ikke hvor i Oslo du bor.

En oversikt over omtrent alle kor som finnes i Oslo og Akershus finner du her. Se spesielt på menyen til høyre, som tipser om ulike typer kor. Lurer litt på hvor du har lett, for det var det første treffet som kom opp på google med "Kor Oslo". :)

Skrevet

Selv er jeg aktiv i dyrebeskyttelsen og i en dyrevernsorganisasjon. Vet ikke om det kan kalles en hobby som f.eks. kor, kunst etc., men det er vertfall givende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...