Gå til innhold

Er jeg PRE nå?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff. Hvor lenge før mansen kan man være PRE?

Jeg begynner å merke nå at jeg blir veldig lett nedfor og er trist. Og det er typisk når jeg er PRE. Men jeg merker ikke noe til at jeg er "hissig" ennå hvilket jeg bruker å bli Bare dette at jeg blir trist og deprimert og ikke tåler noe før jeg får lyst til å grine. Men i følge kalenderen så venter jeg ikke mensen før i midten av neste uke..skal jeg ha det sånn så lenge? kan jo være noe annet da .....men det er liksom typisk når jeg er PRE. Huff, mensen er noe herk!!!

Og regner man 28 dager fra første eller siste mens dag?. Jeg har ikke noe fast mønster i hvor lang tid det tar mellom hver gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Huff. Hvor lenge før mansen kan man være PRE?

Jeg begynner å merke nå at jeg blir veldig lett nedfor og er trist. Og det er typisk når jeg er PRE. Men jeg merker ikke noe til at jeg er "hissig" ennå hvilket jeg bruker å bli Bare dette at jeg blir trist og deprimert og ikke tåler noe før jeg får lyst til å grine. Men i følge kalenderen så venter jeg ikke mensen før i midten av neste uke..skal jeg ha det sånn så lenge? kan jo være noe annet da .....men det er liksom typisk når jeg er PRE. Huff, mensen er noe herk!!!

Og regner man 28 dager fra første eller siste mens dag?. Jeg har ikke noe fast mønster i hvor lang tid det tar mellom hver gang.

28 dager fra første dag av mens.

Men det er ca, og syklusen varierer.

Gjest Liljedugg
Skrevet

Den premenstruelle fasen inntrer vel under /etter eggløsning, dvs. fra 9-21 dag etter 1. menstruasjonsdag. Selv merker jeg økt irritasjon siste uka før menstruasjonen kommer...

Om det er premenstruelle spenninger vet jeg ikke, men jeg blir oppblåst og irritabel. Verst de siste par dagene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...