Gjest Vodka Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Har noen prøvd denne, Gatineau Tan Accelerating Lotion? Jeg leste at mange var fornøyd med den her, så jeg har veldig lyst til å prøve den. Er lys i huden og må alltid sole meg veldig lenge før jeg blir brun. Men lurer på om den lukter sterkt? Eller har du prøvd lignende produkt som får i gang melanin-produksjonen i huden?
Gjest Vodka Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 jeg kjøpte den hvertfall. Spent på om den vil fungere. Og håper den ikke lukter så mye.
Katinka85 Skrevet 13. mai 2012 #3 Skrevet 13. mai 2012 Jeg vurderer også å kjøpe denne. Har sittet og stirret på den på nettet en god stund nå. Eneste som stopper meg er prisen. Veldig nysgjerrig på hvordan den fungerer, gi tilbakemelding om du kan
Gjest Vodka Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 Den var ganske dyr ja.. Men hvis jeg blir fortere brun og mindre solbrent, er det verdt det Kan oppdatere når jeg har fått den, men får jo ikke se noe resultat før jeg har brukt den 2 uker før soling og har solet meg en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå