Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva i svarte skal jeg gjøre?! De har begynt å snike seg sakte men sikkert, jeg tror at grunnet er at jeg jobber natt, og at søvnrytmen påvirker det, pluss stress.. men herligheten jeg slutter snart på jobb skal fikse døgnrytmen..

HVA SKAL JEG GJØRE FOR Å FÅ DE BORT? KREM? NOE?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje sånn kald øyemaske? hvis du skjønner hva jeg mener..

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje sånn kald øyemaske? hvis du skjønner hva jeg mener..

hei, hva mener du akkurat med kald øyemaske???

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil anbefale deg Dr.Hauschka sin øyekrem. Den er supergod. Den begynte jeg å bruke da jeg fikk masse rynker rundt øynene. Noen ganger har jeg tatt den i hele ansiktet også...føler det strammer opp.

Jeg kjøper den på helsekost eller sunkost, eller hva det heter. Min har jeg kjøpt på cc-vest på helsekosten som er der. Husker ikke hva butikken heter...

Vil også anbefale deg en ansiktskrem som heter nbg 24:7. Den bruker jeg på ansiktet, og er utrolig god! Kjøper den på samme sted som øyekremen.

Ja, man får masse rynker rundt øynene og ellers i ansiktet om man hele tiden er våken om natten.

Det er derfor det heter skjønnhetssøvn, fordi huden repareres når den sover om natten, og når du ikke sover om natten får ikke huden hvile, og kroppen bruker energien sin på alt annet enn hud og hår.

Jeg hadde en LANG depressiv periode der jeg var våken HVER ENESTE NATT. Holdt på i 2 mnd, og jeg fikk MASSE rynker rundt øyenen. Så ikke ut!

Men med en gang jeg fikk tilbake døgnrytmen min, og fikk skjønnhetssøvnen min, forsvant rynkene sakte men sikkert. Nå er jeg hely fin og glatt igjen, så søvn er veldig viktig.

Det samme er kosthold, for hvetemel, sukker og syntetiske ting er ikke bra for hverken hud, hår eller sinn.

Men søvn er alfa og omega!

AnonymBruker
Skrevet

hei, hva mener du akkurat med kald øyemaske???

Hun tenker sikkert på en sånn maske man kan legge over øyenen, som inneholder en kald substans, eller no...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil anbefale deg Dr.Hauschka sin øyekrem. Den er supergod. Den begynte jeg å bruke da jeg fikk masse rynker rundt øynene. Noen ganger har jeg tatt den i hele ansiktet også...føler det strammer opp.

Jeg kjøper den på helsekost eller sunkost, eller hva det heter. Min har jeg kjøpt på cc-vest på helsekosten som er der. Husker ikke hva butikken heter...

Vil også anbefale deg en ansiktskrem som heter nbg 24:7. Den bruker jeg på ansiktet, og er utrolig god! Kjøper den på samme sted som øyekremen.

Ja, man får masse rynker rundt øynene og ellers i ansiktet om man hele tiden er våken om natten.

Det er derfor det heter skjønnhetssøvn, fordi huden repareres når den sover om natten, og når du ikke sover om natten får ikke huden hvile, og kroppen bruker energien sin på alt annet enn hud og hår.

Jeg hadde en LANG depressiv periode der jeg var våken HVER ENESTE NATT. Holdt på i 2 mnd, og jeg fikk MASSE rynker rundt øyenen. Så ikke ut!

Men med en gang jeg fikk tilbake døgnrytmen min, og fikk skjønnhetssøvnen min, forsvant rynkene sakte men sikkert. Nå er jeg hely fin og glatt igjen, så søvn er veldig viktig.

Det samme er kosthold, for hvetemel, sukker og syntetiske ting er ikke bra for hverken hud, hår eller sinn.

Men søvn er alfa og omega!

Tusen hjertlig for et bra svar! ja jeg er deprimert, og har holdt på sånn i nesten et år nå, sover 4-om natta/morgen selv om jeg ikke er på jobb, og er stresset og deprimert. skal kjøpe de kremene du anbefalte. Tusen tusen takk!

Gjest Purelove
Skrevet

Du må fikse på døgnrytmen din. Sov godt og spis sunt.

Skrevet

En slik en! sorry for kort svar i stad, skrev litt i farta :P

Man putter den i kjøleskapet og har på øya litt så blir man freeesh i blikket :)

post-29624-0-07445500-1336393325_thumb.j

AnonymBruker
Skrevet

En god øyekrem kan gjøre mye :)

Skrevet

gener gener og atter gener,

ja du kan smøre og leve sunt, men det er ikke så mye å gjøre med.

Samme som med menn og kvinner som mister mye hår midt i 20 åra, eller blir går før de er 30 år...

Jeg har nå også fine linjer der, og vurderer litt fix hos hudpleier m å fylle det inn.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har også fått rynker rundt øynene. Men jeg har fått nesten som en brett rett under de nedre øyevippene. Den starter i ytterste øyekrok og går innover på beggeøynene. De fikk jeg etter en lang periode med sykdom og mange vake netter. Så søvn er viktig.

Edit: jeg er 23.

Endret av Jane F.
AnonymBruker
Skrevet

kjølende øyemaske med agurkskiver, en god øyekrem , søvn og hvile - drikke rikelig med vann

AnonymBruker
Skrevet

Forebygging gjennom å unngå solen og ellers bruk høy faktor året rundt, er det eneste som egentlig fungerer. 90 % av alle rynker skyldes solen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...