Irja Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Har lyst til å spørre to av venninnene mine om de vil synge i vielsen? Er det ok med to sangene? Enten sammen eller hver sin sang (en i begynnelsen og en i slutten av vielsen?) Hadde/skal dere ha solosanger? Hva sang/skal hun synge?
Ninnin86 Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Vi hadde "Everything I do, I do it for you" av Bryan Adams! Nydelig sang To fettere av meg som sang og spilte! Var i et bryllup for 2 år siden der to av brudens venninner sang "På bredden" av VAMP. Kjempefin sang! Ellers synes jeg "Hvis du vil ha mæ" av Halvdan Sivertsen og "Den finaste eg veit" av Hellbillies er nydelige og veldig passende sanger til en vielse
fridr Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Ninnin: de som sang "på bredden", sang de acapella eller hadde de pianokomp?
bobbi Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 Vi hadde faktisk tre solosanger i vårt bryllup,men ingen salmer da.. Hadde Fields of gold - Eva Cssidy versjonen, Å kunne æ skrive - av Lars Bremnes og en helt spesiell og nydelig versjon av Alicia Keys sin No one
kvn84 Skrevet 10. mai 2012 #5 Skrevet 10. mai 2012 Vi skal ha to, muse son låt unintented, og erik bye, dagen i dag:)
Ninnin86 Skrevet 10. mai 2012 #6 Skrevet 10. mai 2012 Ninnin: de som sang "på bredden", sang de acapella eller hadde de pianokomp? De hadde pianokomp
must Skrevet 22. mai 2012 #7 Skrevet 22. mai 2012 Jeg har falt pladask for "Vi vandrar saman". Hørte tilfeldigvis på P1 på morgenen i dag og da kom den og jeg tenkte: "Den vil jeg ha!" Kom på en ide til sang nummer to også, men den har jeg selvfølgelig glemt... :S Synes forresten "Bridge over troubled water" er nydelig og hørt den sunget i bryllup før, det var flott!
Gjest Doh Skrevet 22. mai 2012 #8 Skrevet 22. mai 2012 Vi hadde Songbird av Eva Cassidy. Den er så fiiiiin
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #9 Skrevet 23. mai 2012 To er akkurat passe i mine øyne. Når jeg gifter meg skal jeg ha "Make You Feel My Love" - Adele og Songbird - Eva Cassidy versjonen. Stemmene bør nesten være i Sissel Kyrkjebø-kvalitet for at det skal fungere uten comp.
Lyra Skrevet 23. mai 2012 #10 Skrevet 23. mai 2012 Vi skal ha Secret Gardens Always There. Ville hatt The Prayer også, men det gikk ikke. 1
Ina81 Skrevet 25. mai 2012 #12 Skrevet 25. mai 2012 Vi hadde "Så gla i dæ" av Åge Aleksandersen, og "Finast eg veit" av Hellbillies. Sistnevnte ble sunget som en duett av et vennepar (mann og dame) og det var nydelig:)
June Rae Skrevet 5. juni 2012 #13 Skrevet 5. juni 2012 Jeg har sunget mye i bryllup og har sunget mye forskjellig. Dere må jo tenke om det er en sang som betyr noe ekstra for dere, eller en sang dere synes er veldig fin. Jeg har sunget sanger som: Gabriellas Sång Nine Million Bicycles (Katie Melua) Love you I do (Dreamgirls) If I Aint Got You (Alicia Keys) Feels Like Home (Chantal Kreviazuk) Somewhere Over The Rainbow Optimist (Jahn Teigen) Let There Be Love (Silje Nergaard) ...og flere. Det var de jeg husket i farten. Gi beskjed om dere ikke finner noen til å synge! Jeg har sunget mye i bryllup og tar gjerne oppdrag! Sjekk profilen min hvis dere synes det virker aktuelt Mvh June Rae
Gjest Offensive Pie Skrevet 5. juni 2012 #14 Skrevet 5. juni 2012 Jeg har også spilt Gabriellas sång i bryllup, og synes det er like merkelig sangvalg hver gang. Hun synger om å ha styrke til å komme seg ut av et voldelig ekteskap. Er det noe å ha i et bryllup? 3
June Rae Skrevet 5. juni 2012 #15 Skrevet 5. juni 2012 Jeg har også spilt Gabriellas sång i bryllup, og synes det er like merkelig sangvalg hver gang. Hun synger om å ha styrke til å komme seg ut av et voldelig ekteskap. Er det noe å ha i et bryllup? Hvis ikke man vet om historien i filmen og bak sangen handler den om å være sterk og være seg selv, særlig på refrenget. Men grunnen til at folk velger den er vel sikkert fordi at den er nyydelig!
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #16 Skrevet 7. juni 2012 Jeg sang i et bryllup i helgen. Bruden hadde ønsket seg følgende sanger: Du är allt (Sonja Aldén) Feels like home (Edwina Hayes) Jeg hadde ikke noe kjennskap til noen av disse låtene fra før, men fallt fullstendg for de. Utrolige flotte tekster som passer perfekt i bryllup. Har også sunget sanger som "I evighet" "The Rose" og "Öppna din dorr" i andre bryllup
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #17 Skrevet 10. juni 2012 Vi har en sopran som skal synge i vårt bryllup. Det blir Nella Fantasia og Det vackraste med fiolin og piano til. Vi trengte en sang som virkelig bærer fordi vi gifter oss i Nidarosdomen, sangen må jo fylle hele katedralen :D
kaprifolen Skrevet 15. juni 2012 #19 Skrevet 15. juni 2012 (endret) Hva dere enn gjør, velg noe dere faktisk har satt dere inn i teksten til, og som passer til dere og anledningen. Altså, jeg er ikke noe fan av "gabriellas sång" i bryllup. Jeg tillater meg å legge inn noen utdrag av tekster her, så får du bedre inntrykk! "Love you I do" Never met a man Quite like you Doing all you can Making my dreams come true You’re strong and you’re smart You’ve taking my heart And I’ll give you the rest of me too You’re the perfect man for me I love you I do Mm I love ya I’ve never felt Quite like this Good about myself From my very first kiss I’m here when you call You’ve got it all And confidence like I never knew You’re the perfect man for me I love you I do You’ve got a charm You simply disarm me every time As long as u drive I’m along for the ride Your the way I said it before There won't be a door That’s closed to us Putting all my trust in you Cause you, you’ll always be true, Oh I never could have known This would be, Oh you and you alone, yeah Now for me I know you’re the best You’ve passed every test It's almost too good to be true You’re the perfect man for me I love you I do Og denne synes jeg hadde vært fantastisk å kombinere med Bruno Mars sin Rest of my life, som om dere gir en sang til hverandre!!! "Rest of my life" Everyday I Wake Up Next To A Angel More Beautiful Than Words Could Say They Said It wouldn't Work But What Did They Know Cause Years Passed And We're Still Here Today Never In My Dreams Did I Think That This Would Happen To Me As I Stand Here Before My Woman I can't Fight Back The Tears In My Eyes Oh How Could I Be So Lucky I Mustve Done Something Right And I Promise To Love Her For The Rest Of My Life Seems Like Yesterday When She First Said Hello Funny How Time Flys By When You're In Love It Took Us A Lifetime To Find Each Other It Was Worth The Wait Cause I Finally Found The One Never In My Dreams Did I Think That This Would Happen To Me As I Stand Here Before My Woman I can't Fight Back The Tears In My Eyes Oh How Could I Be So Lucky I Mustve Done Something Right And I Promise To Love Her For The Rest Of My Life "To make you feel my love/ Fordi jeg elsker deg" Denne er fantastisk, men jeg synes Bjarte Hjelmeland sin oversettelse er enda vakrere! Når regnet slår i mot deg der du går og når du ikke vet din arme råd da vil jeg holde deg i tusen år fordi jeg elsker deg Når alle nattens stjerner viser seg og ingen er der for å trøste deg da skal du alltid ha et hjem hos meg fordi jeg elsker deg Jeg vet du ikke har bestemt deg, men jeg lar deg ta den tid du vil For jeg forstod helt fra begynnelsen Det er her hos meg du hører til Jeg ofrer hørsel eller syn for deg Jeg kryper naken gjennom by'n for deg Ingen kraft på jord kan hindre meg Fordi jeg elsker deg Nå raser stormen over åpent hav Og gjennom sorgens mørke skog Fremtidens vind vil blåse himlen klar Alt skal bli mye bedre enn du tror Jeg vil se deg lykkelig vil se deg glad Gi deg alt det som du ville ha Alt du har drømt om skal bli av en dag Fordi jeg elsker deg "Du er allt" hørte jeg nettopp i et bryllup, og den var fantastisk! "Today my life begins" av Bruno Mars, eller "Marry you" av samme mann for litt mer humor, da gjerne i starten! "Have I told you lately, that I love you" av Van Morrison "at last" Etta James Endret 15. juni 2012 av kaprifolen
Millimani Skrevet 15. juni 2012 #20 Skrevet 15. juni 2012 Hva med Maria Arredondo's "In love with an angel"? Eller Shania Twain's "From this moment on"? Kan de passe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå