AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Ja hvilken farge bruker du på mascara, og hvilken hårfarge og hudtone har du? Jeg bruker sort, men ser at det ser veldig "påmalt" ut siden jeg ellers er lys og ikke har lange eller tette vipper...
^^Belle^^ Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 (endret) Jeg bruker svart. Har mørkt hår (kastenjebrunt) og tette, mørke vipper. Har NC20-hud, dvs. forholdsvis lys, med gule undertoner. Du kan jo prøve med brun? Det ser ofte mer naturlig ut. Endret 7. mai 2012 av ^^Belle^^
Gjest foremma Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Jeg har 6 forskjellige mascaraer til forskjellige anledninger, og 4 av de er brun. Jeg har mørkebunt hår og "fair" hudfarge. Bruker kun svart til fest
Mrs.Shadows Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 (endret) Aldri brukt noe annet enn svart. Edit; Er lys blond, men har farget håret mørkt. Gyllen hud. Endret 7. mai 2012 av Mrs.Shadows
Gjest Bobler Skrevet 7. mai 2012 #5 Skrevet 7. mai 2012 Har sorte øyevipper og bruker sort mascara. Mørke øyebryn, mørk blondt hår og litt lys i huden.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #6 Skrevet 7. mai 2012 Sort. Har sorte bryn og vipper, men lys hud og mørkblondt hår. Hadde jeg hatt lysere brun og vipper hadde jeg garantert brukt brun. Noe av det mest håpløse jeg ser er lyyyyse jenter med beksort maskara.
Gjest Tigress Skrevet 7. mai 2012 #7 Skrevet 7. mai 2012 Har mørkt hår, mørke augebryn og mørke augevipper, ljos hud. Brukar svart maskara.
Gjest Spinell Skrevet 7. mai 2012 #8 Skrevet 7. mai 2012 Jeg er svært lys i hud og hår og bruker svart, eller til nød brunsvart mascara. Brun mascara får det hvite i øynene til å se gult ut. Mengde og påføring har mye å si. Edderkoppvipper er håpløst uansett hår- og mascarafarge.
Mango Skrevet 7. mai 2012 #9 Skrevet 7. mai 2012 Ja hvilken farge bruker du på mascara, og hvilken hårfarge og hudtone har du? Jeg bruker sort maskara, da jeg liker det intensivt. Har lyst hår, men ikke av den platinablonde typen. Hudtonen er gul, men lys
Gjest Søgni Skrevet 7. mai 2012 #10 Skrevet 7. mai 2012 (endret) Jeg bruker svart mascara. Jeg har mørkebrunt hår/bryn, og lys-medium (?) hudtone. Faktisk så synes jeg de fleste kler svart mascara best, iallefall hvis de bruker ganske sterk øyesminke ellers. Endret 7. mai 2012 av Søgni
Gjest uAnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #11 Skrevet 7. mai 2012 varm hudtone, rødblondt hår og blek hud, bruker blackest black.
Tabris Skrevet 7. mai 2012 #12 Skrevet 7. mai 2012 Jeg har lys hud og mørkeblondt hår. Jeg bruker brunsvart mascara, som jeg synes passer bedre til mine farger. Jeg synes svart mascara når man har lyse farger blir for hardt og man ser - etter min mening - for "sminket" ut.
Pia82 Skrevet 7. mai 2012 #13 Skrevet 7. mai 2012 Er ganske lys i huden (fregner og blir aldri solbrun) og har mørkeblondt hår, men pleier å farge det litt mørkere. Men har svarte øyevipper og nesten svarte øyebryn, aldri farget dem. Har alltid brukt svart maskara, jeg har ikke et tykt lag på så det ser ikke så hardt ut på meg iallefall. Noen bruker jo så mye maskara at det ser ut som at de har en tarantella på hvert øyelokk, grusomt!! Da blir det hardt uansett hud og hårfarge.
Calypso Skrevet 7. mai 2012 #14 Skrevet 7. mai 2012 Bruker svart mascara. Har svart hår og ganske lys hud.
Chocoholic Skrevet 7. mai 2012 #15 Skrevet 7. mai 2012 Jeg har super lys hud, mørkt kopperbruntish hår og sorte vipper (alt fra naturens side) og jeg bruker kun sort
HedvigR Skrevet 7. mai 2012 #17 Skrevet 7. mai 2012 Svart mascara. Mellom/mørkebrunt hår og mørke øyenbryn. Har ganske lys hud men øyevippene mine er helt svarte fra naturens side, så blir ikke noe særlig fargeforskjell når jeg tar på. Synes av og til det virker som de fleste bare kjører på med kullsvart mascara uansett, uten å ta hensyn til sine egne farger. Det ser ofte ganske så rart ut. Men hver sin lyst, og hver sin stil
Gjest Vodka Skrevet 7. mai 2012 #18 Skrevet 7. mai 2012 blondt hår, mørkere øyenbryn, lys hud. Kler ikke brunt i det hele tatt og jeg har svarte øyenvipper så jeg bruker svart maskara.
Solbærsaft Skrevet 7. mai 2012 #19 Skrevet 7. mai 2012 Jeg har lys hud og brunt hår. Bruker brun mascara og eyeliner. Syns svart blir veldig "hardt" mot huden. Svart ser veldig "hardt" ut på veldig mange.
Anglofil Skrevet 7. mai 2012 #20 Skrevet 7. mai 2012 Svart eller mørk brun. Jeg har naturlig blondt hår, men jeg har også naturlige mørke øyenvipper og bryn. Har lys hud. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå