Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg tenkte det kunne være greit å dele erfaringer fra prosessen med IVF for oss som hører til avd. Haugesund.

Var til samtale for noen dager siden og er glad for at det er overstått - men sitter igjen med blandede følelser fra selve samtalen.

hun vi snakket med virket ikke som hun kunne noen ting og måtte selv lese bruksanvisningene og prøve seg frem. Virket ikke som hun visste hva hun skulle si eller gjøre...??

Så sa legen og henne at vi måtte satse på august og det var tungt å høre, for jeg orker ikke mer venting nå..:( MEN så sier hun også at jeg kan ringe inn mensen i juni og så se da...

Hva mener de egentlig? Juni eller August?

Trodde jeg skulle slippe mer uforutsigbarhet etter samtalen og vite når vi skulle begynne i alle fall..

er det noen som har opplevd noe liknende?

Takk for svar

Litt utålmodig og lei nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet er vel at de har ferie i juli, så da er det litt vanskelig å planlegge forsøket akkurat rundt denne tiden. Kanskje hvis du f.eks får mensen sent i juni så kan du begynne på spray da, du skal jo spraye i 20 dager også sette sprøyter i 10(?) dager før ul, da rekker de akkurat å åpne igjen når du er klar for uttak og innsetting. Skjønner at det er slitsomt å vente, jeg har opplevd å måtte avbryte fryseforsøk to ganger pga ferien deres, veldig irriterende :/

Utenom det er de veldig flinke og kjekke i Haugesund :) har selv fått to jenter etter behandling der, så har i grunnen ikke krav på noe mer fra det offentlige. Men har to egg på frys da, så kommer til å sette inn de og vil skjebnen det så blir det en nr 3 på oss. Går det ikke så tviler jeg på at vi begynner å bruke masse penger privat for å kanskje få en til, har tross alt to friske og nydelige jenter så er godt fornøyd. Kaaaanskje det blir forsøk mot slutten sv 2012, er ganske babysyk nå, men kan hende det roer seg igjen når minste begynner å bli større og mer travel (er 7 mnd nå)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...