Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en gutt som jobber på en butikk på vestli som jeg handlet litt på før jul en gang. Og jeg syns han var så søt, men har ikke vært der siden før jul og vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det (bor på sagene nå)

Vi pratet litt sammen når jeg var der og begge to ble litt sånn flaue og smilende. Jeg vet hva han heter til fornavn men har ikke peil på hva jeg skal gjøre. jeg vil treffe han igjen men er helt blank. Det blir litt for sjukt å skulle ta banen bort dit bare for å kanskje kjøpe en tyggis av fyren :P

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Smil lurt og legg igjen en lapp med nummeret ditt på.

Gjest Janus
Skrevet

Det blir litt for sjukt å skulle ta banen bort dit bare for å kanskje kjøpe en tyggis av fyren :P

Nei, det er nettop det det ikke blir og han vet vel ikke at du kom kun derfor? Du var tilfeldigvis i nabolaget, ikke sant?

Ta turen og prat med ham og om du ikke er modig nok til å si det direkte i samtalen, så kan du prøve det berømte lapptrikset som nevnt av AB.

"Jeg liker deg. Send meg en melding om du også er interessert. Tlf XXXXXXXX"

Eller noe annet sukkersøtt som du sikkert greier å lire av deg uten min hjelp. Om han er aldri så lite interessert, så hører du garantert fra han.

:)

• Liker 2
Skrevet

jeg var betatt av en gutt som satt i kassa en gang. Han smilte mye til meg også, så til slutt skrev jeg en lapp der det sto: "ring eller send mld hvis du er interessert :)" + nummeret mitt. Ga den til han, og han sendte melding samme kveld. Det viste seg at han var like interessert i meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...