Sovefugl Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 Jeg har googlet rundt og sett at folk har opplevd både å ha vært gravid og ikke vært gravid etter at de har fått strek etter tidsfristen, men jeg hører likevel med dere her. 3+3 fikk jeg en svak strek god tid etter tidsfristen 3+4 fikk jeg en litt svakere strek en tid etter tidsfristen I dag 3+5 fikk jeg er ultrasvak strek rundt tidsfristen, og den syntes bedre etter tidsfristen. Jeg prøver å være kald og ikke få forhåpninger, men når man er i PP17 og snart ferdig på et pergoregime må jeg si at jeg jubler bittelitt inni meg... Hva tror dere? (jeg skal nå prøve å la være å ta en test i morgen og heller vente til IKM...)
Filippie Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Jeg tok tre tester med svaaaake streker etter tidsfristen. Dette var 3+4 og 3+5. Ble så irritert og nysgjerrig at jeg kjøpte en Clearblue Digital som jeg tok tidlig på morgenen 3+6, to dager før IKM. Da tisset jeg ikke på 8-9 timer for sikkerhets skyld, og jeg fikk "gravid" i displayet den morgenen. Jeg tror ikke strekene popper opp helt uten videre. De gangene jeg har testet meg og de har vært negative har de vært blendahvite, både før og i lang tid etter tidsfristen. Tør jeg si gratulerer?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Jeg har aldri opplevd å få streker på testene uten at jeg har vært gravid, og jeg pleier også å sjekke de etter at jeg har kastet de Men det er jo veeeldig tidlig da, så jeg hadde ventet til ikm til å ta ny test
Sovefugl Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2012 takk for svar! I dag skal jeg i prinsippet få mensen og tok en CB (sånn med kryss i dag tidlig) og den var negativ. Så da venter jeg og ser om mensen kommer før jeg tenker noe mer på dette (særlig jeg klarer det...).
Newborn Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 Jeg har opplevd å få positiv to ganger etter tidsfrist, uten å være gravid. Prøver å lære meg å hive dem i søppelet når fristen er ute for å slippe forvirring, men det er ikke alltid like lett Håper testene stemmer med deg. Lykke til
Sovefugl Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 11. mai 2012 (endret) I dag fikk jeg svaret.. TR kom med et brak (au!). Det var ikke så overraskende etter å ha fått to negative (selv etter tidsfristen). Kan hende et egg strefet livmorhinnen slik at jeg fikk litt hcg, men hvem vet. Bedre lykke i nesten runde. To dager til pergotime! Siste runde. Krysser fingrene! Endret 11. mai 2012 av Sovefugl
Athene Skrevet 11. mai 2012 #7 Skrevet 11. mai 2012 Jeg får ofte opp en strek etter tidsfristen. Dette skjer med billigstrimlene om man tester på konsentrert urin, trekker det litt for lenge, og lar dem ligge og tørke en stund. Årsaken er at det alltid er litt hcg i urinen, og at testene er veldig sensible. Man skal derfor alltid kaste testene i det det har gått ti minutter.Ikke det at jeg, eller de fleste andre, er så flink på dette i praksis....
Gjest Annaires Skrevet 13. mai 2012 #9 Skrevet 13. mai 2012 Lykke til! Sikkert kjemisk.. Er det svaret ditt på alt?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #10 Skrevet 13. mai 2012 Jeg bruker graviditetstestene fra billigtester, og det står faktisk i bruksanvisningen at strek 2 kommer som regel når tiden har gått ut. Det lærte jeg da jeg plukket opp en 10 minutter gammel test, og den faktisk hadde to tydelige streker. Gikk nesten i gulvet da, tok 5 til, og alle var negative, flere ble positive etter en 5-10 minutter, så jeg kontaktet billigtester, og fikk høre at ja, slik er de testene. Når de tørker inn, kommer den andre streken litt frem til syne den også.
Sovefugl Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #11 Skrevet 14. mai 2012 Det er billigtester jeg har brukt, så det høres veldig logisk ut. Spesielt sett i lys av hva Athene kommenterer. Jeg får lære meg å kaste dem når tidsfristen har gått ut. Denne erfaringen høres ut som en fornuftig ting å lære av... hehe. Da "knasker" jeg siste brett med pergotime og krysser alt som krysses kan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå