Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her på KG, og ellers i samfunnet er det en evig diskusjon om hvilken alder man bør få barn i.

Jeg kjenner jeg blir like irritert hver gang.

Når det passer å få barn er vell like individuelt som alt annet!? Enten du er 20 eller 40, så synest jeg det er passe frekt å legge seg opp i noe sånt.

Så lenge man er lykkelige og klarer seg, spiller det vell ingen rolle om når den ungen kommer?

Måtte bare få det ut! :)

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Gjest Gagaen
Skrevet

Det er gøy å diskutere for diskusjonens skyld , men man skal jo leve som man vil SJØL . Ikke bry seg om hva andre mener :) Ta dine egne valg og vær stolt av det :)

Skrevet

Dette er tydeligvis noe som engasjerer folk, og synes folk er like fordomsfulle begge veier. Føler unge mødre er nokså fordomsfull til eldre mødre og omvendt.

• Liker 1
Skrevet

Man kan diskutere dette til man blir blå. Jeg er selv en av de som engasjerer meg veldig i denne diskusjonen.

Men det er kun diskusjonen ved det. Jeg lever ikke livet mitt etter hva andre mener om saker og ting. Jeg tar heller ikke beslutninger basert utelukkende på andres meninger.

I hverdagslivet er det lov å la være å diskutere "betente" temaer.

KG er tross alt ett diskusjonsforum hvor man selv VELGER hvilke tråder man skal lese og engasjere seg i, så at du lar deg provosere av slike tråder er utelukkende din egen feil.

• Liker 2
Gjest Annaires
Skrevet

Når man starter en tråd her inne, hvor man skrivet at man er 19 år, og superklar for barn. Du er tross alt veldig flink med barn, og vet at du takler det.. Fordi du har passet kusinen din mange ganger og er sååååå ferdig med å gå på fylla.

Når man da slenger inn et spm på slutten om folk her syns det er for tidlig, må man jo få lov til å legge seg borti det, og diskutere...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det engasjerer fordi hjernen ikke er ferdig utviklet før man er 25 år, og de som er etablert med god jobb som ung er i fåtall.

• Liker 3
Skrevet

Ingen tvil om at du blir provosert når du bruker CAPS LOCK.

AnonymBruker
Skrevet

Her på KG, og ellers i samfunnet er det en evig diskusjon om hvilken alder man bør få barn i.

Jeg kjenner jeg blir like irritert hver gang.

Når det passer å få barn er vell like individuelt som alt annet!? Enten du er 20 eller 40, så synest jeg det er passe frekt å legge seg opp i noe sånt.

Så lenge man er lykkelige og klarer seg, spiller det vell ingen rolle om når den ungen kommer?

Måtte bare få det ut! :)

ja det er individuelt.men jeg synes ikke at man burde bevist gå inn for å bli gravid når man ikke er fylt 20 enda.ja det kan gå bra.men at man klarer seg greit er ikke et godt nok argument.jeg elsker barn,har hatt lyst på barn siden jeg var 16 MEN jeg har vært smart nok (vil jeg påstå) å vente til jeg ble ferdig med utdannelse og tenåra. jeg har mye mer å gi et barn i dag enn jeg hadde da jeg var 16.jeg kjenner folk som har fått barn relativt tidlig og her er det både gode og dårlige utfall. skal ikke gå nærmere inn på dette grunnet personer vil muligens kjenne seg igjen om de leser. men en ungdom skal ikke ha det fulle ansvaret for et barn. når man har blitt 20 nærmer man seg derimot en alder hvor man bedre kan ta vare på barna sine.selvsagt de som er eldre kan være dårlige omsorgs personer.men det vil du finne i alle aldre.ikke alle egner seg som foreldre.

Skrevet

Jeg trenger ikke å få forklart at kvinneguiden er et diskusjonsforum, det vet jeg. Liker å diskutere jeg også, men her inne blir ting kjapt usaklige, og ender ofte med direkte personangrep. Dette hører ikke hjemme noen plass, hverken i dageliglivet eller på nett.

Jeg ser at jeg kanskje har ordlagt meg litt feil, for jeg mener jo selvfølgelig at sånt kan diskuteres og at man godt kan ytre sine meninger. Jeg og synest det kan vere uansvarlig av en jente på 15 å bli gravid, men jeg synest og det er like uansvarlig å bli gravid som 45 åring.

Det jeg egentlig ville frem til, var at man gjerne må diskutere og vere uenige, men det går ann å vise litt respekt og ha en smule folkeskikk selv om man har en dataskjerm å gjemme seg bak.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er det som er litt gøy med forum jeg da, at alles meninger kommer rett fra hjertet. Da får man lese hva folk egentlig mener :fnise:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...